Wystartowała kampania reklamowa ALEO.com, pierwszej w Polsce kompleksowej platformy handlowej dla firm. Bohaterem reklam jest Szef wszystkich szefów, który poleca właścicielom oraz pracownikom firm rejestrację na ALEO.com i wykonywanie tam firmowych transakcji handlowych.
ALEO.com to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma została uruchomiona w październiku br. przez ING Bank Śląski. Do tej pory na ALEO.com zarejestrowało się już ponad 4500 firm – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego
Celem kampanii jest pokazanie polskim firmom i przedsiębiorcom podstawowych korzyści płynących z korzystania z Aleo.com. Platforma pozwala znacząco obniżyć koszty zakupów firmowych dzięki mechanizmom zapytań ofertowych i aukcji zakupowych oraz możliwości porównywania ofert. ING Bank Śląski korzystając z ALEO.com do tej pory zaoszczędził na przeprowadzonych transakcjach ok. 20% w porównaniu z tradycyjnymi zapytaniami ofertowymi.
Postacią przedstawiającą zalety ALEO.com w kampanii jest fikcyjna postać – Szef wszystkich szefów. Jest to jedyna osoba, która może innym szefom firm rekomendować, by zarejestrowali swoje firmy na platformie. Szef wszystkich szefów jest postacią charyzmatyczną, z ogromnym doświadczeniem w życiu i w biznesie. Rozumie, jakimi prawami rządzi się dobrze prowadzony biznes i chce dzielić się tą wiedzą z polskimi firmami. Główna kwestia wypowiadana przez bohatera reklam brzmi: „Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów”.
Kampania jest prowadzona w mediach zasięgowych: TV oraz internecie (portale oraz media społecznościowe). Dodatkowo w ramach reklamy prasowej został opublikowany list otwarty Szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm, itp.).
Platforma handlowa ALEO.com umożliwia firmom między innymi: