Już 20 tysięcy przedsiębiorstw zarejestrowało się na ALEo.com, platformie handlowo-aukcyjnej dla firm. Obecnie w katalogu dostępnych jest już ponad 130 tysięcy produktów i usług.
W ślad za powiększającym się katalogiem produktów, firmy otwierają coraz więcej zapytań ofertowych i aukcji. Obecnie jest ich aktywnych już ponad 1200. Średnia miesięczna liczba zapytań ofertowych w lutym br. wyniosła ok. 650, a aukcji 400. Najwięcej produktów i usług jest dostępnych w kategoriach logistyka i pojazdy (39 tys.), przemysł (35 tys.) oraz biuro i usługi dla firmy (12 tys.).
W ostatnich tygodniach na Aleo zostały wprowadzone nowe funkcje oraz usprawnienia m.in.:
Platforma ALEO.com to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma stanowi połączenie e-commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe i platformy społecznościowej. Z nowej platformy handlowo – aukcyjnej ALEO.com mogą korzystać firmy reprezentujące różne branże takie, jak: usługi, produkcja, handel. Platforma umożliwia między innymi, prowadzenie elektronicznego postępowania zakupowego (przetargi), organizowanie aukcji zakupowych i sprzedażowych, prezentacje katalogu swoich produktów i usług oraz negocjacje ceny.
Użytkownicy ALEO.com mogą także korzystać z takich narzędzi jak:
ALEO.com to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Aleo pełni funkcję platformy handlu elektronicznego „business to business” (B2B), która jest dostępna dla użytkowników pod adresem www.aleo.com.