W poniedziałek liczba internetowych Kont Direct ING Banku Śląskiego przekroczyła poziom 100 tys. Tym samym bank zrealizował plan, który chciał osiągnąć do końca 2008 roku. Konto Direct skierowane jest do nowoczesnych klientów, korzystających z internetu, bankomatów, wpłatomatów oraz płacących kartą.
”Sukces Konta Direct pokazuje, że trafiło ono w oczekiwania nowoczesnych klientów. Klienci docenili funkcjonalność i prostotę produktu a także brak opłat za prowadzenie rachunku oraz przelewy przez internet i telefon” – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes zarządu ING Banku Śląskiego. „Polacy, nie tylko ci młodzi, coraz częściej doceniają walory konta internetowego, ale nie zawsze chcą za nie płacić. Mimo że ING Bank Śląski wprowadził Konto Direct w styczniu br., już zdążył wyznaczyć nowe standardy na rynku bankowości elektronicznej. Mamy nadzieję, że nie skończy się na 100 tys., chcemy bowiem stać się najbardziej internetowym bankiem w Polsce.” – dodał Bartkiewicz.
Konto Direct jest dostępne dla klientów indywidualnych oraz małych firm.
Konto Direct dla klientów indywidualnych
Bank nie pobiera opłat za transakcje przeprowadzane przez internet, telefon i bankomat/wpłatomat:
• brak opłat za zakładanie i prowadzenie konta,
• brak opłat za transakcje elektroniczne – przelewy 0 zł,
• brak opłat za wypłaty z bankomatów Euronetu i ING Banku Śląskiego,
• brak opłat za wpłaty we wpłatomatach.
Opłaty za transakcje w oddziale – 9 zł za przelew, wpłatę/wypłatę pieniędzy.
Konto Direct dla małych firm:
• brak opłat za zakładanie i prowadzenie konta,
• brak opłat za wypłaty z bankomatów Euronetu i ING Banku Śląskiego,
• opłaty za transakcje elektroniczne – przelew 1 zł.
Opłaty za transakcje w oddziale – 10 zł za przelew, wpłatę/wypłatę pieniędzy.
Konto Direct dla Klientów indywidualnych i małych firm można otworzyć na www.ingbank.pl, w systemie bankowości elektronicznej ING BankOnLine (poprzez kuriera), w oddziałach Banku oraz w placówkach partnerskich. Klienci ING Banku Śląskiego mogą bez przeszkód zamienić dotychczasowe konto na Direct.
Na koniec czerwca br. ING Bank Śląski prowadził łącznie 1 222,8 tys. rachunków bieżących, co oznacza wzrost o 12% (129 tys. kont) w porównaniu ze stanem na koniec pierwszego półrocza 2007 roku