Fernando Alonso spotkał się z polskimi fanami na zaproszenie ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Trzeciego września w warszawskich Złotych Tarasach Fernando Alonso, kierowca ING Renault F1 Team, spotkał się z klientami ING – laureatami loterii „Zarabiaj i wygrywaj”. To właśnie z rąk mistrza szczęśliwcy odebrali nagrody – samochody Renault Clio Grandtour. To był tylko jeden z kilku punktów wizyty kierowcy F1 w Warszawie, pozostałe były dostępne dla publiczności i cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Z zapartym tchem  obserwowano pojedynek na symulatorach dwukrotnego  mistrza  świata F1 i naszego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca . Największe brawa zebrał Alonso wręczający kask z autografem Jurkowi Owsiakowi przekazany na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Wizycie Fernando Alonso w Polsce towarzyszyły dodatkowe atrakcje jak m.in. konkurs wiedzy o F1. Już od wczesnych godzin południowych wszyscy  którzy przybyli do Złotych Tarasów bawili się w trakcie konkursów związanych z F1. Oczekując na spotkanie z Fernando Alonso można było wygrać cenne nagrody i zdobyć informacje o tym wyjątkowym sporcie samochodowym.

Spotkanie z dwukrotnym mistrzem Formuły 1 przebiegło pod znakiem sportowych emocji oraz innych atrakcji, przygotowanych przez ING specjalnie dla fanów ING Renault Team. Fernando Alonso między innymi kibicował finalistom ING Warsaw Grand Prix. Na zwycięzcę czekała wyjątkowa nagroda – skuter Piaggio oraz zestaw upominków ING Renault F1 Team. Ale największa nagrodą były gratulacje złożone przez mistrza F1.

Kilka tysięcy osób obejrzało pasjonujący wyścig na symulatorach: Alonso vs Hołowczyc. Okazało się, że wśród publiczności byli fani obydwu kierowców i okrzykami oraz oklaskami dopingowali swoich faworytów. Kierowca ING Renault F1 Team nie dał szans Hołowczycowi i przyznał, że przed wyścigami często ćwiczy na symulatorach. "Doskonała zabawa i wyjątkowa możliwość spotkania mistrza F1 " - takie wypowiedzi było słychać najczęściej wśród wychodzących z centrum handlowego.

Przypomnijmy, że od dwóch lat ING jest tytularnym sponsorem ING Renault F1 Team. Obecnie Fernando Alonso jest twarzą globalnej kampanii reklamowej ING Group. Współpracę zespołu wyścigowego i instytucji finansowej idealnie ilustruje motto: „W Formule 1 jak i w ING specjaliści są podstawa sukcesu”.

Fernando Alonso ma 27 lat. W 2003 roku stał się najmłodszym zwycięzcą wyścigu F1. Przed ING Renault jeździł w zespołach McLarena i Minardi. Zdobył dwukrotnie mistrzostwo świata F1 w latach 2005 i 2006.

Zdjęcia z wydarzenia na stronie:
http://media.ingbank.pl/PressOffice/PressKit.926.po?category_id=1584

Materiały do pobrania