Internet wciąż drogi, ale konto w ING za darmo

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Zmieńmy to razem! Darmowy internet w każdym domu! – zapowiada Marek Kondrat w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego. Bo u nas darmowe konto internetowe już jest!

„Klienci ING już to mają” – pod takim hasłem rozpoczyna się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego. Koncentruje się ona na ofercie banku dla klientów internetowych, w ramach której mogą oni m.in. korzystać z darmowego konta internetowego, najtańszego internetu mobilnego na rynku, a także nowej atrakcyjnie oprocentowanej eLokaty dostępnej tylko w internecie.

Podstawowym medium wykorzystywanym w kampanii będzie telewizja. Media wspierające to: internet, radio i outdoor. Do oddziałów ING Banku Śląskiego przygotowano plakaty, standy i ulotki oraz indywidualnie dopasowywane wyklejki na witryny.

Na wybranych przejściach granicznych z Czechami, Niemcami i Słowacją zostaną zamieszczone billboardy informujące o darmowym koncie internetowym.ING Banku Śląskiego przez pryzmat kosztów dostępu do Internetu w danym kraju. W związku z rozpoczynającymi się feriami zimowymi wielu Polaków wyjedzie na narty za granicę.  ING liczy na to, że kontekstowa reklama przyciągnie ich uwagę.

Tytuł kampanii: Klienci ING już to mają!

Czas trwania: od 19.01

Promowany produkt: Konto Direct wraz z benefitami dla klientów internetowych

Kontekst: ING Bank Śląski chce pozyskać nowych, internetowych klientów i nawiązać z nimi długofalową relację. Dzięki temu będzie mógł ich lepiej poznać, dopasować do ich potrzeb ofertę depozytową i kredytową. ING Bank Śląski od dawna zapowiada, że chce być najbardziej internetowym bankiem. Kolejna kampania ma podkreślić, że bank konsekwentnie idzie do przodu realizując swoją strategię. Po prostu „robi swoje”, co świadczy o jego wiarygodności i stabilnej pozycji.

Grupa docelowa: Osoby w średnim wieku, mieszkające w większych miastach, dobrze zarabiające (z dochodami na poziomie min. średniej krajowej), korzystające z internetu

Cele komunikacyjne: Celem kampanii jest poinformowanie o benefitach wynikających z korzystania z Internetu (ING BankOnLine):
• Konto Direct za 0 zł,
• 4-miesięczna lokata na 7% w skali roku dostępna tylko przez ING BankOnLine (e-lokata)
• tańszy dostęp do Internetu w ramach Programu bankujesz-kupujesz - zestaw Play OnLine za 299 zł

Materiały do pobrania