ING Bank Śląski oferuje dodatkowe, wyższe oprocentowanie za dopłaty na Otwarte Konto Oszczędnościowe i Otwarte Konto Oszczędnościowego Direct w złotych. Dodatkowo, wpłacone pieniądze dają szanse klientom ING na wygranie atrakcyjnych nagród – samochodów, rowerów lub nawigacji GPS. Akcja jest skierowana zarówno do obecnych jak i nowych klientów banku i potrwa do 10 lipca b.r.
„Warto oszczędzać. Tak było, jest i będzie” – przekonuje ING Bank Śląski w najnowszej reklamie. Wraz z nową odsłoną kampanii oszczędnościowej bank wprowadził dwie oferty zachęcające Polaków do oszczędzania:
1. Oferta „Procenty za dopłaty” skierowana jest do klientów indywidualnych oraz małych firm, którzy
w okresie obowiązywania oferty specjalnej:
· posiadają lub otworzą Otwarte Konto Oszczędnościowe lub Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct oraz
· zasilą ww. konta oszczędnościowe nowymi środkami.
Klienci, którzy wpłacą dodatkowe pieniądze na OKO lub OKO Direct i powiększą w ten sposób wartość oszczędności posiadanych w Banku, otrzymają w sumie oprocentowanie wyższe o 2 punkty procentowe od obecnych stawek (oprocentowanie zmienne w skali roku). Wysokość oprocentowania dla dopłat wynosi:
Wyższe odsetki bank będzie płacił od środków dopłaconych na rachunki oszczędnościowe w okresie obowiązywania oferty, tj. do 10 lipca b.r.
2. Konkurs „Oszczędzaj i wygrywaj” jest skierowany do klientów indywidualnych oraz małych firm, którzy w okresie obowiązywania promocji zdecydują się wpłacić min. 1000zł na OKO lub OKO Direct oraz poprawnie odpowiedzą na zadane przez bank pytania konkursowe. Uczestnicy konkursu maja szansę wygrać następujące nagrody:
Warto dopłacić jak najszybciej oraz jak najwięcej – atrakcyjne nagrody można wygrać codziennie a szanse na wygraną zwiększają się wraz z kwotą dopłaconych środków (każde wpłacone 1000 zł to dodatkowa szansa na wygraną).
Szczegóły oferty oraz konkursu zawarte są regulaminach dostępnych w oddziałach banku oraz na stronie internetowej Banku pod adresem: www.ingbank.pl