ING zachęca Amerykanów i Polaków do oszczędzania

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Amerykanom powiedzieliśmy, sami też pamiętajmy: kto oszczędza, ten ma! - mówi Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego. W ten sposób Bank zachęca Polaków do dalszego oszczędzania i promuje 5-miesięczną lokatę na 5,55% w skali roku.

Najnowsza reklama ING Banku Śląskiego była kręcona w Nowym Jorku w czasie happeningu, którego bohaterką była wielka, 10-metrowa dmuchana świnka-skarbonka. „Amerykanie! Odkryjcie siłę oszczędności - Wasi przyjaciele z Polski" - brzmiała dedykacja przywieziona do Nowego Jorku. Śwince-skarbonce towarzyszyła orkiestra, hostessy rozdające baloniki i pamiątkowe koszulki. Przed kamerami obok Marka Kondrata wystąpili również prawdziwi nowojorczycy, którzy dzielili się swoimi doświadczeniami na temat oszczędzania oraz wrażeniami z akcji zorganizowanej przez Polaków. Happening pokazał też różnice pomiędzy amerykańskim i polskim podejściem do wydawania pieniędzy i oszczędzania.

Z badań etnograficznych wynika, że Polacy uważają się za mniej konsumpcyjnie nastawionych do życia od innych narodów, w tym Amerykanów. Stąd pomysł, żeby pokazać w Nowym Jorku wielką świnkę-skarbonkę i przypomnieć zarówno Amerykanom jak i Polakom o zaletach oszczędzania - powiedział Roman Jędrkowiak, odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania reklamowa promuje 5-miesięczną lokatę na 5,55% w skali roku. Podstawowym medium wykorzystywanym w kampanii będzie telewizja. Media wspierające to: prasa i internet. Projekty ogłoszeń prasowych oraz materiałów dla oddziałów powstały w oparciu o rysunki Marka Raczkowskiego.

Tytuł kampanii: Amerykanom powiedzieliśmy, sami też pamiętajmy: Kto oszczędza, ten ma!

Czas trwania: od 4.10

Promowany produkt: 5-miesięczna lokata na 5,55% w skali roku

Media:

  • Podstawowe: TV
  • Wspierające: prasa, internet
  • Inne działania: akcja ambientowa - torba na zakupy dodawana do zakupów w wybranych sklepach internetowych
Materiały do pobrania