ING Bank Śląski przygotował kampanię reklamową wykorzystującą zintegrowane działania w telewizji, radiu oraz Internecie. Celem akcji jest zachęcenie do założenia Konta Direct poprzez atrakcyjną ofertę produktów w Programie ING Banku bankujesz-kupujesz.
Kampania opiera się na ścisłym powiązaniu przekazu i zintegrowaniu działań w odmiennych typach mediów. Mechanizm zakłada wysyłanie prostego komunikatu w telewizji i radiu, zachęcającego odbiorców do podjęcia odpowiednich działań w Internecie. Krótkie spoty telewizyjne i radiowe będą zachęcać do wpisania w wyszukiwarkę internetową frazy „ING komputer". Po jej wprowadzeniu w wynikach wyświetli się reklama ING Banku, przenosząca na specjalnie przygotowaną stronę, na której będzie można skorzystać z promocyjnej oferty programu bankujesz-kupujesz - mówi Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego.
Akcja wspiera trwającą od 15 listopada kampanię reklamową ING Banku „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami". Produktem wiodącym, na którym oparto komunikację, jest dostępny w Programie bankujesz-kupujesz mini notebook Samsung. Na czas trwania akcji przygotowano również specjalną ofertę dla nowych klientów. Każda osoba, która w terminie 3-11 grudnia. 2009 r. założy Konto Direct otrzyma dodatkowo 1000 punktów do wykorzystania do końca stycznia 2010, które umożliwiają zakup wielu produktów oferowanych w ramach Programu bankujesz-kupujesz, w tym mini notebooka Samsung. Szczegóły na stronie www.ingbank.pl/ingkomputer/
Bankujesz-kupujesz to unikalny na rynku program lojalnościowy. Korzystając z oferty produktowej ING Banku Śląskiego, klienci - zarówno nowi jak i dotychczasowi - zbierają punkty w Programie, które następnie mogą wykorzystać przy dokonywaniu zakupów wielu towarów zaprezentowanych w katalogu Programu w atrakcyjnych cenach. Więcej informacji o Programie znajduje się na stronie www.bankujesz-kupujesz.pl