ING ogłasza przetarg na obsługę budżetu mediowego

Wyniki finansowe i informacje biznesowe ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Bankowa część Grupy ING ogłosiła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Przetarg obejmuje osiem krajów w Europie, w tym Polskę. Ma on charakter globalny, jednak wyboru domu mediowego w poszczególnych krajach dokonają lokalne zespoły przetargowe.

ING Bank Śląski zaprosił do przetargu na obsługę budżetu mediowego w Polsce cztery domy: Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD oraz Mindshare. Bank dokona wyboru najlepszej oferty kierując się następującymi kryteriami:

- kryteria kosztowe, w tym warunki zakupu mediów - 45% ważności, wynagrodzenie agencji  - 5% ważności,  transparentny model współpracy - 20% ważności,

- strategia i jakość obsługi w tym strategia mediowa dla wybranego produktu - 20% ważności, zespół obsługujący - 10% ważności.

Dotychczas obsługę budżetu mediowego prowadził Pan Media Western. Podpisanie umowy jest przewidywane na koniec pierwszej połowy 2010 roku.