Bankowa część Grupy ING ogłosiła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Przetarg obejmuje osiem krajów w Europie, w tym Polskę. Ma on charakter globalny, jednak wyboru domu mediowego w poszczególnych krajach dokonają lokalne zespoły przetargowe.
ING Bank Śląski zaprosił do przetargu na obsługę budżetu mediowego w Polsce cztery domy: Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD oraz Mindshare. Bank dokona wyboru najlepszej oferty kierując się następującymi kryteriami:
- kryteria kosztowe, w tym warunki zakupu mediów - 45% ważności, wynagrodzenie agencji - 5% ważności, transparentny model współpracy - 20% ważności,
- strategia i jakość obsługi w tym strategia mediowa dla wybranego produktu - 20% ważności, zespół obsługujący - 10% ważności.
Dotychczas obsługę budżetu mediowego prowadził Pan Media Western. Podpisanie umowy jest przewidywane na koniec pierwszej połowy 2010 roku.