ING: Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

„Tylko to mamy za darmo, co robimy sami” – tak kończą się bajki opowiadane przez Marka Kondrata w najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego. W ten sposób bank pokazuje korzyści z posiadania konta internetowego.

W nowej kampanii połączyliśmy tradycyjną formę literacką – bajkę z nowoczesnym medium, jakim jest Internet. Bajka opowiadana przez Marka Kondrata okazuje się być filmem umieszczonym na YouTube. Tak więc, mimo wykorzystania klasycznego utworu literackiego, do widza mówi nowoczesny bank, bo przecież taki jest ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

W kampanii wykorzystane zostaną 3 filmy (http://www.youtube.com/user/INGBSK ), w których Marek Kondrat opowiada bajki dla dorosłych. Każda z historii jest inna, ale wszystkie prowadzą do tego samego morału: tylko to mamy za darmo, co robimy sami. I tak jest w ING. Posiadacze konta internetowego nie płacą za jego prowadzenie, za przelewy przez Internet, a teraz także za wypłaty ze wszystkich bankomatów
w kraju.

Tytuł kampanii: Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami

Czas trwania: od 9 maja 2010 r.

 

Cele komunikacyjne: przypomnienie o ofercie konta internetowego i pokreślenie jego najważniejszych korzyści:

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za przelewy przez Internet
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju

Narzędzia:

  • telewizja
  • prasa – tygodniki opinii i magazyny
  • Internet – kampania na portalach o największym zasięgu
  • Outdoor – reklama na nośnikach typu city light zlokalizowanych w 8 największych miastach
  • kino