Samuraj i Indianin opowiadają historie. Gdzie? W nowych reklamach ING Banku Śląskiego. To kolejna odsłona kampanii „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.
Myśl „Jeśli robisz coś sam, to nie płacisz” jest uniwersalna, ponadczasowa i ponadnarodowa. Dlatego w kolejnych spotach historie kończące się tym morałem opowiadają przedstawiciele dwóch grup etnicznych z dużymi tradycjami: Indianin i Samuraj - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Kampania konta internetowego rozpoczęła się w maju. Przyjęta taktyka rozłożenia komunikacji w dłuższym czasie okazała się skuteczna, co potwierdzają wyniki sprzedażowe. Od 16 lipca emitowane obecnie reklamy zostaną zastąpione dwoma nowymi spotami. To kontynuacja bajek, ale w nieco egzotycznej wersji. Bohaterami bajek stali się najprawdziwsi: Indianin i Japończyk, którzy opowiadają historie w swoich językach. Na język polski tłumaczy ja Marek Kondrat.
Przypomnijmy: kampania „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami” rozpoczęła się 9 maja br.
Wykorzystywane narzędzia to: telewizja, Internet, prasa, outdoor i kino.
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i pokreślenie najważniejszych korzyści:
· 0 zł za prowadzenie konta
· 0 zł za przelewy przez Internet
· 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju
· opłata za kartę 5 zł lub 0 zł w przypadku transakcji min. 100 zł