Darmowy internet na lotnisku w Warszawie od ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dzięki Grupie ING od 15 października br. podróżni na lotnisku Okęcie mogą korzystać z darmowego dostępu w do internetu. Hot-spot „ING Internet Gate”, a także towarzysząca mu kampania na nośnikach wielkoformatowych na lotnisku Okęcie, jest częścią międzynarodowej kampanii „Be good at money”.

 Kampania Grupy ING została zaadaptowana na potrzeby poszczególnych krajów. W Polsce pod hasłem "be good at money" promowane jest konto internetowe oraz ubezpieczania na życie. W ramach kampanii na warszawskim lotnisku Okęcie utworzona została strefa „ING Internet Gate”, w której pasażerowie mogą bezpłatnie skorzystać z dostępu do internetu. Na terenie lotniska zostało także umieszczonych kilkanaście billboardów reklamowych.

Międzynarodowa kampania Grupy ING jest prowadzona równocześnie na kilkunastu lotniskach m.in. w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Korei, Indiach i Meksyku. Jej celem jest podniesienie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku ING jako instytucji, która ułatwia zrozumienie i korzystanie z usług finansowych. W przeszłości duże międzynarodowe porty lotnicze były już wykorzystywane przez Grupę ING do kampanii promocyjnych, umożliwiając dotarcie do atrakcyjnej grupy osób podróżujących samolotami.

Kampania w Polsce:

Termin: 15 października – 15 grudnia 2010 r.

Miejsce: lotnisko Okęcie w Warszawie

Podmioty uczestniczące:

  • ING Bank Śląski
  • ING Usługi Finansowe S.A.

Promowane produkty:

  • Konto Direct
  • Ubezpieczenia na życie

Hasło kampanii: „Be good at money”

Narzędzia: nośniki wielkoformatowe (billboardy) oraz stoisko z bezpłatnym dostępem do internetu

Agencja kreatywna: Twofish Amsterdam, adaptacja lokalna: Brain.

 

Materiały do pobrania