„Matematyk, który sprzedaje pączki” w reklamie konta internetowego ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W kolejnej odsłonie kampanii konta internetowego ING Banku Śląskiego do świata internetu, wraz z Markiem Kondratem, wchodzi Andrzej Blikle, słynny polski cukiernik. Sam mówi o sobie, że jest „matematykiem, który sprzedaje pączki”.

Andrzej Blikle to kolejna znana postać, która razem z Markiem Kondratem zachęca do otwarcia konta internetowego w ING Banku Śląskim. Nowemu spotowi telewizyjnemu towarzyszy kampania w internecie, naturalnym medium grupy docelowej kampanii. Materiał zamieszczony na stronie www.ingbank.pl/konto_internetowe, został przygotowany w konwencji „kursu internetowego”, w którym Andrzej Blikle w żartobliwy sposób przedstawia tajniki pieczenia pączków.

W każdej grupie wiekowej są ludzie, którzy są o krok od decyzji o otwarciu konta internetowego. Potrzebują tylko impulsu, aby podobnie jak bohaterowie naszych spotów wejść do internetu, gdzie obowiązuje zasada „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”. Chcemy, aby nasza kampania była takim impulsem – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Kampanię reklamową wspiera konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”. Klienci, którzy od 10 stycznia do 6 marca br. dokonają zakupów w Programie bankujesz-kupujesz, mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody: samochody Honda CR-Z, netbooki oraz iPady. Szczegóły promocji oraz pełna treść regulaminu są dostępne na stronie internetowej banku.

Równocześnie w 20 wybranych centrach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Zabrze, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rybnik, Warszawa, Wrocław) bank organizuje eventy eksponujące główną wygraną w konkursie.