ING Bank Śląski wprowadził do oferty nową kartę płatniczą - Visa Corporate Charge dla klientów z segmentu korporacyjnego.
Nowa karta obciążeniowa Visa Corporate ING Banku Śląskiego z odroczoną płatnością pozwala dostosować parametry karty do indywidualnych potrzeb klientów korporacyjnych. Firma sama decyduje o najważniejszych atrybutach karty, w tym o maksymalnym okresie bezodsetkowym spłaty, mając do wyboru 5, 10, 15, 20, a od 22 maja br., nawet 23 dni. Klienci także mogą wybrać jeden z sześciu cykli rozliczeniowych karty oraz zadecydować o formie spłaty wykorzystanego limitu wydatków karty - z rachunku posiadacza karty lub jej użytkownika. Opłaty związane z kartą:
Karta obciążeniowa VISA Corporate z odroczoną spłatą to elastyczne rozwiązanie pod względem sposobów i terminów rozliczania zadłużenia kartowego. W odróżnieniu od tradycyjnych kart obciążeniowych, rozliczenie zadłużenia karty może nastąpić nawet do 20 dni po zakończeniu cyklu rozliczeniowego. W efekcie, karty te dają więc możliwość krótkoterminowego finansowania, nawet do 50 dni – powiedziała
Ewa Łuniewska, Dyrektor Banku w Korporacyjnej Sieci Sprzedaży w ING Banku Ślaskim.
Z zadowoleniem przyjmujemy wydanie przez ING Bank Śląski, jako pierwszy w Polsce bank, karty Visa Corporate czyli karty służbowej dla dużych firm i korporacji, która m.in. umożliwia im lepsze zarządzanie wydatkami ponoszonymi przez pracowników. Rozpoczęcie wydawania w Polsce kart Visa Corporate to przejaw dojrzałości naszego rynku pod względem zapotrzebowania ze strony dużych organizacji gospodarczych na tego rodzaju karty – powiedział Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.
Karty Visa Corporate to karty płatnicze organizacji Visa przeznaczone dla dużych firm i korporacji, które zazwyczaj wyposażają w takie karty służbowe wielu swoich pracowników. Karta zapewnia m.in. zwolnienie firmy od odpowiedzialności za nieuprawnione użycie karty przez pracowników, dodatkowe ubezpieczenia użytkownika karty, wskazanie rekomendowanych specjalistów w zakresie opieki zdrowotnej i prawnej, oraz usługę „assistance”. Firma otrzymuje także dane dotyczące płatności kartami w formie elektronicznej, a stosowanie odpowiedniego oprogramowania umożliwia bardziej efektywne zarządzanie wydatkami dokonywanymi przy pomocy takich kart – ich rozliczanie, księgowanie czy analizę, które może m.in. umożliwić działowi zakupów negocjowanie lepszych umów np. z sieciami hoteli, gdzie zatrzymują się pracownicy.
Dodatkowo, zarówno posiadacz, jak i użytkownik karty otrzymują bezpłatny pakiet ubezpieczeń obejmujący: