ING Bank Śląski przedstawia specjalną ofertę depozytową, w ramach której proponuje klientom oprocentowanie na kontach oszczędnościowych podwyższone o 1,75% w skali roku dla nowych środków. Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa w telewizji i internecie, promująca oszczędzanie w ING Banku.
W ramach specjalnej oferty ING Banku Śląskiego, oprocentowanie na kontach oszczędnościowych OKO i OKO Direct zostało podwyższone o 1,75% w skali roku dla nowych środków. Oznacza to, że oprocentowanie dla uczestników promocji wynosi 5% i więcej w skali roku.
Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa w telewizji i internecie, promująca oszczędzanie w ING Banku Śląskim. W kampanii została wykorzystana nietypowa forma reklamy. Każdego dnia w telewizji będzie emitowana inna wersja spotu, w której Marek Kondrat będzie składał życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny. Kampania marketingowa wspiera promocje:
Przypominamy, że ING Bank Śląski jako pierwszy w Polsce zaoferował klientom Otwarte Konto Oszczędnościowe, cechujące się prostotą, przejrzystością i wysokim oprocentowaniem. Oszczędności są od lat filarem strategii banku.
Otwarte Konto Oszczędnościowe |
|
< 100 000 złotych |
≥ 100 000 złotych |
5,00% w skali roku |
5,25% w skali roku |
Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct |
|
< 100 000 złotych |
≥ 100 000 złotych |
5,00% w skali roku |
5,25% w skali roku |
5,50% w skali roku |
5,75% w skali roku |