ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię marketingową, w której zachęca Polaków do oszczędzania. Kampanii towarzyszy promocja dla nowych i obecnych klientów, w ramach której oprocentowanie na koncie oszczędnościowym zostało podwyższone do 5% w skali roku.
W kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Bank Śląski sięga po kolejną uniwersalną prawdę życiową - jaki stan konta, taki stan ducha. W spocie telewizyjnym wypowiada ją Marek Kondrat, składając życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny.
Wiele badań potwierdza fakt, że warto oszczędzać, ponieważ pieniądze sprawiają, że wzrasta nasze poczucie bezpieczeństwa, niezależności i dzięki temu czujemy się spokojniejsi i szczęśliwsi. Aby podkreślić ten pozytywny stan ducha, wynikający z posiadania oszczędności, nasz nowy spot osadziliśmy w baśniowej krainie szczęśliwości - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. To pierwsza w historii polskiej reklamy kampania, która wykorzystuje tak wielką liczbę dedykowanych spotów. W każdym z 40 –stu filmów kierujemy przekaz w bezpośredni sposób do odbiorcy - solenizanta, który obchodzi imieniny w danym dniu – dodaje Barbara Pasterczyk
Kampanii marketingowej towarzyszą dwie promocje:
Czas trwania kampanii: od 28 maja br.
Główna myśl: „Jaki stan konta, taki stan ducha"
Media:
Otwarte Konto Oszczędnościowe |
|
< 100 000 złotych |
≥ 100 000 złotych |
5,00% w skali roku |
5,25% w skali roku |
Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct |
|
< 100 000 złotych |
≥ 100 000 złotych |
5,00% w skali roku |
5,25% w skali roku |
5,50% w skali roku |
5,75% w skali roku |