W nowej kampanii ING 5 % i więcej na koncie oszczędnościowym

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię marketingową, w której zachęca Polaków do oszczędzania. Kampanii towarzyszy promocja dla nowych i obecnych klientów, w ramach której oprocentowanie na koncie oszczędnościowym zostało podwyższone do 5% w skali roku.

W kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego ING Bank Śląski sięga po kolejną uniwersalną prawdę życiową - jaki stan konta, taki stan ducha. W spocie telewizyjnym wypowiada ją Marek Kondrat, składając życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny.

Wiele badań potwierdza fakt, że warto oszczędzać, ponieważ pieniądze sprawiają, że wzrasta nasze poczucie bezpieczeństwa, niezależności i dzięki temu czujemy się spokojniejsi i szczęśliwsi. Aby podkreślić ten pozytywny stan ducha, wynikający z posiadania oszczędności, nasz nowy spot osadziliśmy w baśniowej krainie szczęśliwości  -  mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. To pierwsza w historii polskiej reklamy kampania, która wykorzystuje tak wielką liczbę dedykowanych spotów. W każdym z 40 –stu filmów kierujemy przekaz w bezpośredni sposób do odbiorcy - solenizanta, który obchodzi imieniny w danym dniu – dodaje Barbara Pasterczyk

Kampanii marketingowej towarzyszą dwie promocje:

  • „Bonus na start” – oferta przeznaczona dla nowych posiadaczy OKO lub OKO Direct (klientów indywidualnych). W ramach oferty bank proponuje klientom oprocentowanie podwyższone o 1,75% w skali roku. Oferta podwyższonego oprocentowania obowiązuje przez 6 miesięcy od daty otwarcia konta.
  • „Bonus za dopłaty” – oferta przeznaczona dla dotychczasowych posiadaczy OKO lub OKO Direct (klientów indywidualnych i przedsiębiorców). W ramach oferty bank proponuje klientom oprocentowanie podwyższone o 1,75% w skali roku dla nowych środków wpłaconych na konto oszczędnościowe. Oferta podwyższonego oprocentowania obowiązuje do 10 stycznia 2012 r. Aby wziąć udział w ofercie „Bonus za dopłaty”, klient powinien zapisać się do promocji w serwisie bankowości internetowej ING BankOnLine lub w oddziałach Banku w terminie do 10 lipca 2011r.

Czas trwania kampanii: od 28 maja br.

Główna myśl:  „Jaki stan konta, taki stan ducha"

Media:

  • TV: 30 sek. spot w TVP, TVN, Polsat i stacje niszowe
  • Internet: dedykowany kampanii serwis prasowy i banery na największych polskich portalach

Otwarte Konto Oszczędnościowe

< 100 000 złotych 

≥ 100 000 złotych 

5,00% w skali roku

5,25% w skali roku

Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct

< 100 000 złotych 

≥ 100 000 złotych 

5,00% w skali roku

5,25% w skali roku

5,50% w skali roku
w przypadku otrzymywania regularnych wpływów z tytułu wynagrodzenia na ROR

5,75% w skali roku
 w przypadku otrzymywania regularnych wpływów z tytułu wynagrodzenia na ROR

 

 

 

 

 

 

Materiały do pobrania