Internet głównym sposobem obsługi Klientów DM ING Securities

Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Od 1 sierpnia 2011 r. Klienci Domu Maklerskiego ING Securities będą mogli składać zlecenia wyłącznie przez internet i przez telefon. Tym samym DM ING Securities rezygnuje z obsługi klientów w POK-ach, ale w zamian w  42 oddziałach ING Banku Śląskiego będzie można otworzyć rachunek inwestycyjny. 

ING Securities w 20-lecie swojej obecności na polskim rynku usług finansowych staje się w pełni internetowym domem maklerskim rezygnując z tradycyjnej, bezpośredniej obsługi klientów w 9 Punktach Obsługi Klientów. Zmiany te wiążą się z ugruntowanym na rynkach
finansowych trendem do obsługi klientów domów maklerskich przez telefon i internet. Już dzisiaj w ING Securities S.A. ok. 90% zleceń inwestorów indywidualnych jest przyjmowanych za pośrednictwem internetu. Ważnym wsparciem internetu pozostaje obsługa telefoniczna. Dla zapewnienia klientom wysokiego standardu obsługi została zwiększona liczba agentów Centrum Obsługi Telefonicznej
i Internetowej ING Securities S.A.

Dodatkowo w 42 oddziałach ING Banku Śląskiego działającego jako agent ING Securities, oprócz otwierania rachunków i zawierania umów, inwestorzy będą mogli wykonywać czynności niestandardowe, w tym związane z obsługą wezwań, weryfikacją świadectw depozytowych, zmianą rachunku bankowego, czy ustanowieniem hasła do zleceń telefonicznych. Docelowo planowane jest rozszerzenie obsługi na większą liczbę placówek banku.

Obsługa bardziej skomplikowanych operacji, wymagających osobistego spotkania z pracownikiem ING Securities, będzie prowadzona w Centrach Obsługi Klientów w dotychczasowych dwóch lokalizacjach Domu Maklerskiego w Katowicach i Warszawie. Centra te prowadzą również telefoniczną obsługę najważniejszych Klientów Domu Maklerskiego – zatrudnieni w obu Centrach wykwalifikowani maklerzy, wspierani przez Zespół Analityków stanowią wsparcie dla Klientów przy inwestowaniu na GPW.

ING Securities S.A. kontynuuje współpracę z agentami firmy inwestycyjnej. Dom Maklerski współpracuje z 19 Agentami, w gronie których znajduje się m.in. Nordea Bank Polska S.A. oraz kilkunastu doświadczonych maklerów papierów wartościowych, prowadzących obsługę w 16 miastach w Polsce.

 Wszystkie informacje, w tym pełny wykaz dyspozycji możliwych do złożenia osobiście w placówce banku oraz wykaz oddziałów ING Banku Śląskiego S.A. obsługujących Klientów Domu Maklerskiego, zostaną wkrótce zamieszczone na stronie internetowej http://www.ingsecurities.pl