8 października rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego skierowana do firm. Bank promuje dwa atrakcyjne cenowo produkty dostępne wyłącznie przez internet - ING Direct Business oraz ING Direct Business Credit.
„Nasza nowa kampania pokazuje, jak wiele korzyści klienci korporacyjni mogą otrzymać w internecie. Mówimy w niej, że korzystanie z produktów poprzez internet jest znacznie prostsze, szybsze i opłacalne. Oba promowane produkty wpisują się w strategię ING Banku Śląskiego, w której internet stanowi podstawowy kanał dla codziennej bankowości zarówno dla klientów detalicznych, jak i segmentu korporacyjnego. Na tym właśnie opiera się nasza oferta internetowa” – powiedział Michał Bolesławski, członek Zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za ofertę korporacyjną.
ING Direct Business to oferta bieżącej obsługi bankowej dla przedsiębiorstwa - klient otrzymuje rachunek bieżący, kartę płatniczą do konta, dostęp do bankowości internetowej oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe za 19 zł miesięcznie. Oferta odpowiada również na potrzeby firm, które prowadzą rozliczenia w euro. Najważniejsze cechy produktu to:
ING Direct Business Credit to aplikacja internetowa, przez którą firmy mogą ubiegać się o produkt kredytowy on-line na atrakcyjnych warunkach. Umożliwia ona elektroniczną obsługę wniosków przez bank, co pozwala na skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową. ING Direct Business Credit to przede wszystkim:
Składając wniosek przez internet klient otrzymuje korzystniejsze warunki, niż w przypadku bezpośredniego kontaktu z bankiem:
Oferta Direct adresowana jest przede wszystkim do średnich firm prowadzących pełną księgowość.
Tytuł kampanii: Biznes lepiej funkcjonuje, jeśli korzystasz z ING Direct
Czas trwania: od 8 do 31 października 2011 r.
Cele komunikacyjne: prezentacja korzyści z oferty Direct dla firm
Narzędzia:
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMediaWestern.