W ING kasy wzięcie na mrugnięcie

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W najnowszej kampanii ING Bank Śląski promuje atrakcyjne cenowo i łatwo dostępne pożyczki gotówkowe. Wykorzystując format parodii audio-tele, Bank przekonuje, że łatwiej pożyczyć pieniądze niż je wygrać. Już od 18 marca w ofercie Banku dostępny będzie prosty i przejrzysty dla klientów Pakiet 5000 zł.

Silne wejście na rynek kredytów gotówkowych jest konsekwencją przyjętych wcześniej założeń. Nadal chcemy być bankiem mocnym pod względem depozytów, ale jednocześnie chcemy budować stronę kredytową. Dotychczas byliśmy bardzo aktywni w kredytach hipotecznych, teraz chcemy rosnąć również w kredytach gotówkowych. Przykład wzrostu naszego portfela kredytów hipotecznych pokazuje, że potrafimy to zrobić. Mamy silną bazę kapitałową do rozwoju, inwestujemy również w nowoczesną ofertę i nowoczesny marketing. Jest to pierwsza tak duża kampania kredytu gotówkowego od 5 lat, potrzebna z uwagi na konieczność budowania świadomości ING, jako banku oferującego atrakcyjne kredyty gotówkowe – powiedział Ignacio Juliá Vilar, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za bankowość detaliczną.

Nowa kampania ING Banku Śląskiego promuje Pakiet 5000 zł, który został stworzony, aby ułatwić klientom podjęcie decyzji i zaoszczędzić ich cenny czas. Na rynku jest wiele różnych pożyczek, których analizowanie i porównywanie pochłania bardzo dużo czasu. Pakiet 5000 zł wyróżnia się na prostotą i przejrzystością, dzięki czemu klienci mogą szybciej i łatwiej dokonać wyboru atrakcyjnej pożyczki.

Nowy produkt jest zgodny z strategią ING oferowania prostych i przejrzystych produktów finansowych, bez ukrytych opłat i gwiazdek opisywanych drobnym drukiem. Z kolei warunki finansowe oferowanej pożyczki są jednymi z najbardziej atrakcyjnych cenowo dla klientów – dodał Ignacio Juliá Vilar.

Pakiet 5000 zł zawiera pożyczkę na 5000 zł, która jest jedną z najbardziej popularnych kwot pożyczek branych przez Polaków. Z badań rynkowych przeprowadzonych w zeszłym roku wynika, że kredyt w wysokości od 2 000 do 5000 zł jest najczęściej zaciąganym zobowiązaniem przez klientów.

Pakiet 5000 zł obejmuje:

  • Oprocentowanie zmienne 12% (RRSO 12,69%);
  • Kwotę kredytu 5000 zł;
  • Okres kredytowania 84 miesiące;
  • Prowizję za udzielenie 0 zł;
  • Ubezpieczenie na życie 0 zł;
  • Termin ważność decyzji kredytowej - 1 miesiąc.

W nowych spotach reklamowych ING Banku Śląskiego, będących parodią teleturnieju audio-tele, wykorzystano prostą formę i humor. W rolę prowadzącego wcielił się Marek Kondrat, który zadaje łatwe i zabawne pytania. Podsumowaniem każdego spotu jest wypowiadane przez aktora stwierdzenie: „łatwiej pożyczyć, niż wygrać”. Pierwszy z serii spotów telewizyjnych dostępny jest na stronie http://youtu.be/yvnfjeRZCZg

Tytuł kampanii: Łatwiej pożyczyć niż wygrać.

Czas trwania: od 18 marca

Narzędzia:

  • TV –spoty w stacjach ogólnopolskich oraz niszowych;
  • Radio – spoty w największych stacjach, wspierające TV;
  • Internet: własna strona oraz bannery na największych portalach;
  • BTL: wyklejki, POS-y w oddziałach.

Kreacja: Brain.

Zakup mediów: PanMedia Western.

Grupa docelowa: Klienci, których dochody wystarczają na zaspokojenie bieżących potrzeb, ale nie pozwalają na większe wydatki, np. na remont.

Cele komunikacyjne:

  • kreowanie wizerunku banku aktywnego na rynku kredytów;
  • przekonanie klientów, że warto przyjść do ING, ponieważ ma łatwo dostępne pożyczki gotówkowe i jedną z najlepszych ofert cenowych na rynku.

Informacje na temat szczegółów oferty i kampanii można znaleźć na stronie www.ingbank.pl.

Materiały do pobrania