25 tysięcy internautów w ING Autobusach WIFI

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Już 25 tysięcy osób połączyło się z internetem w czasie podróży pojazdami komunikacji miejskiej, w których ING Bank Śląski udostępnił na początku maja bezpłatne połączenie z siecią. Do dwunastu ośrodków miejskich w całej Polsce, po ulicach których jeżdżą ING Autobusy WIFI, na początku czerwca dołączy Wrocław.

Akcja ING Autobus WiFi, którą ING Bank Śląski rozpoczął na początku maja br., spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem podróżnych. Dzięki wyposażeniu przez bank 80 pojazdów komunikacji miejskiej w mobilne hot spoty, mieszkańcy 12 miast w całej Polsce mogą za darmo korzystać z internetu w czasie podróży.

Trafiliśmy w potrzeby pasażerów - świadczy o tym liczba 25 tysięcy osób, które przez okres 4 tygodni co najmniej raz skorzystały z bezpłatnego internetu w ramach akcji ING Autobusy WIFI. Średni czas połączenia wyniósł ponad 15 min. Największy ruch w korzystaniu z internetu odnotowano w godzinach rannych i popołudniowych, czyli w czasie podróży do lub ze szkoły czy pracy. Wyniki i zainteresowanie naszą akcją mogą być sygnałem, że warto aby internet na stałe zagościł w środkach komunikacji miejskiej – mówi Barbara Pasterczyk Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

Już od czerwca do akcji dołączy kolejne miasto - Wrocław. Od początku maja pojazdy z bezpłatnym dostępem do internetu od ING jeżdżą w 12 ośrodkach miejskich: Warszawie, Krakowie, aglomeracji katowickiej, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Opolu, Rzeszowie i Szczecinie. Do tej pory najwięcej osób skorzystało z internetu w Trójmieście, Szczecinie i Krakowie. ING Autobusy WIFI można rozpoznać po pomarańczowym kolorze i informacji „Tu masz darmowy internet od ING”. Aby skorzystać z internetu, wystarczy po prostu spośród dostępnych sieci połączyć się z  „ING Autobus WIFI” lub „ING SKM WiFi”.

ING Autobusy WIFI są kontynuacją rozpoczętej w grudniu 2011 r kampanii ING „WIFI Express”, promującej internetowe Konto Direct. W reklamie nawiązującej do formuły serialu, bank podkreśla korzyści  Konta Direct
i internetu.