Śpiewaj przyśpiewki piłkarskie razem z ING i Edytą Górniak

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W najnowszym odcinku serialu WIFI Express, promującego Konto Direct w ING Banku Śląskim, do dopingu biało-czerwonych zagrzewa Edyta Górniak. Reklamie towarzyszy aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca kibicom śpiewać przyśpiewki piłkarskie razem z polską wokalistką. Spot telewizyjny promuje specjalną ofertę programu bankujesz-kupujesz.

Nasza kampania zbiega się w czasie ze świętem piłki nożnej, dlatego nie sposób uniknąć tematu, którym żyją teraz wszyscy Polacy. Nowy odcinek serialu WIFI Express nawiązuje do gorączki towarzyszącej temu wydarzeniu i równocześnie promuje specjalną ofertę programu bankujesz-kupujesz, gdzie nasi klienci mogą kupić w atrakcyjnych cenach nowoczesne tablety. Właśnie dla użytkowników urządzeń mobilnych przygotowaliśmy innowacyjną aplikację „Usta Kibica", która pozwala kibicować naszej kadrze i innym drużynom – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

Aplikacja „Usta Kibica” zawiera dziewięć filmów, na których Edyta Górniak śpiewa przyśpiewki piłkarskie wybranych drużyn narodowych (Polska, Holandia, Czechy, Anglia, Niemcy, Brazylia). Kibice przykładając telefon z zainstalowaną aplikacją do twarzy, mogą śpiewająco kibicować najlepszym drużynom głosem polskiej wokalistki. Obecnie aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android. Filmy z przyśpiewkami są również dostępne na stronie www.wifi-express.pl po zeskanowaniu QR Code.

Nowy odcinek serialu WIFI Express, emitowany w telewizji od 3 czerwca br., promuje korzyści programu bankujesz-kupujesz, w którym klienci ING Banku Śląskiego mogą teraz kupić w atrakcyjnych cenach m.in. nowoczesne tablety. Podsumowaniem odcinka jest hasło kampanii „Internetowi mają lepiej”. Wszystkie informacje o serialu, jego bohaterach, a także o ofercie Konta Direct można znaleźć na stronie www.wifi-express.pl.

Nowy odcinek serialu WIFI Express można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego. Aplikacja „Usta Kibica” jest dostępna w sklepie Google Play.

Tytuł kampanii: „WiFi Express”

Premiera spotu „Usta Kibica" w telewizji: 3 czerwca 2012 r.

Narzędzia:

  • TV: 30‘’ spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych
  • Internet: dedykowany serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.