Blisko 40 tysięcy plażowiczów skorzystało z darmowych stref WIFI od ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Z darmowego internetu, udostępnianego przez ING Bank Śląski na sześciu bałtyckich plażach, od początku wakacji skorzystało ok. 39 tys. osób. Relację wideo z nadmorskich stref WiFi można obejrzeć na profilu banku na Facebooku. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są czytniki e-booków Kindle.

Ze stref darmowego internetu, przygotowanych przez ING Bank Śląski na plażach Sopotu, Juraty, Kołobrzegu, Rewalu, Łeby i Ustki, można było korzystać od lipca do sierpnia. Od początku wakacji z „plażowych” hot-spotów ING skorzystano ok. 138 tys. razy. Na internautów na ING Plażach WiFi czekały także dodatkowe atrakcje, takie jak szkoła windsurfingu czy kurs kulinarny przygotowany z ekipą wideobloga Kotlet.tv. Wideorelację z akcji bank zamieścił na portalu Facebook - za pomocą aplikacji PlażING TV można obejrzeć krótkie reportaże z każdej z sześciu plaż.

Filmy relacjonują pobyt na plażach Ambasadorów Internetu ING, wyłonionych podczas wakacji w konkursie na Facebooku. Rywalizując z ponad 140 innymi kandydatami udowodnili, że to oni najlepiej zaprezentują plażowiczom zalety internetu. W każdej z nadbałtyckich plaż ING na Ambasadorów czekały zadania, które miały dowieść, że „internetowi mają lepiej”, m.in.:

  • zmierzyli się z formułą dziennikarstwa obywatelskiego, prowadząc wspólnie z ekipą wp.tv wywiady z plażowiczami na temat zalet korzystania z internetu mobilnego,
  • sprawdzali, czy turyści znają fenomen memów internetowych oraz czy można się nimi komunikować nie tylko w sieci, ale także na plaży,
  • próbowali przenieść z internetu na plażę najbardziej popularny na świecie serwis społecznościowy,  zachęcając plażowiczów do „lajkowania” i komentowania wpisów na piasku,
  • razem z gościem specjalnym z wideobloga o gotowaniu Kotlet.tv, zorganizowali off-linowy kurs przygotowywania smacznych deserów.

Widzowie, którzy obejrzą na Facebooku relację z ING Plaż WiFi, mogą wziąć udział w konkursie „PlażING TV”. Na osoby, które odpowiedzą prawidłowo na pytania związane z akcją, czekają atrakcyjne nagrody - czytniki e-booków Kindle. Zabawa trwa do 17 września br.

Akcja na bałtyckich plażach jest kontynuacją projektu ING Autobusy WiFi. W maju i czerwcu bank udostępnił bezpłatny internet w komunikacji miejskiej w 12 polskich miastach. W tym czasie z siecią połączyło się ponad 60 tysięcy pasażerów. Przypominamy, że od 2010 r. na warszawskim lotnisku Okęcie, podróżni mogą korzystać z darmowego dostępu w do internetu dzięki w strefie „ING Internet Gate”.

Materiały do pobrania