Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej atrakcyjną ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

Nowa oferta i wspierająca ją kampania to kontynuacja naszych działań promujących oszczędzanie. Polskie społeczeństwo jest w dużej mierze zorientowane na konsumpcję a jednocześnie wykazuje się sporym sprytem zakupowym wynikającym z tego, że Polacy nie lubią przepłacać.  Zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze cieszą, ale są oszczędnością pozorną. Prawdziwie zaoszczędzonymi pieniędzmi staną się dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W pułapkę iluzji oszczędzania wpadają bohaterowie naszych spotów i stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja „Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie” -powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W rolę bohaterów spotów reklamowych ING Banku Śląskiego wcieliła się między innymi znana i lubiana aktorka Agata Kulesza, odgrywając sceny dość powszechne w wielu domach.  Stają się one pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjałem do oszczędzania.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1)     „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

  • bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
  • oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
  • podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.

2)     „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

  • oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
  • oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
  • oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.

Tytuł kampanii: "Tylko tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie”.

Czas trwania kampanii: od 30.09.2012 do 18.11.2012.

Narzędzia:

  • TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
  • prasa: tygodniki opinii i miesięczniki;
  • kina;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki witryn, plakaty, ulotki.

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne:

  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów Banku;
  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.

Nowy spot dostępny w serwisach Facebook i You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=xVvRT_BTsC4

Materiały do pobrania