ING zmierzy, jak bardzo jesteś internetowy

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski udostępnił na Facebooku aplikację, która mierzy inGEN – gen internetowości. Jego poziom jest określany na podstawie aktywności i zaangażowania na największym serwisie społecznościowym na świecie, a także wiedzy na temat aktualnych trendów w Internecie. Osoby, które zmierzą swój inGEN, mogą wziąć udział w konkursie w którym do wygrania są iPady.

Zabawa w mierzenie genu internetowości składa się z trzech części. W pierwszej analizowana jest aktywność użytkownika na Facebooku. Specjalny algorytm sprawdza zaangażowanie na tym portalu na podstawie m.in.: liczby znajomych, częstotliwości komentarzy i oznaczeń „lubię to!”. Kolejny etap składa się z quizu sprawdzającego m.in. orientację w aktualnych trendach w Internecie oraz zrozumienie języka sieci. W części trzeciej osoby, które chcą podnieść poziom swojego inGENu, mogą wziąć udział w dodatkowych zadaniach polegających np. na podzieleniu się listą ulubionych blogów. Dwa z nich przygotował dziennikarz internetowy - Konstanty "Kostek" Kwas znany m.in. z programu „Uliczny kombajn”.  ING planuje systematycznie poszerzać listę zadań przygotowanych we współpracy za znanymi twórcami polskiego Internetu.

Akcji towarzyszy konkurs, w którym bank zachęca do włączenia się w promocję i szerzenie idei genu Internetu. Osoby, które do 9 grudnia br. prześlą propozycję działań propagujących inGEN, mają szansę wygrać jeden z pięciu iPadów.

Akcja mierzenia inGENu to kolejna w tym roku inicjatywa ING Banku Śląskiego skierowana do aktywnych użytkowników Internetu. Wcześniej bank udostępnił bezpłatne połączenie z Internetem w autobusach komunikacji miejskiej w dwunastu miastach Polski oraz na sześciu bałtyckich plażach. Obecnie dzięki ING z bezpłatnych stref WiFi mogą także korzystać pasażerowie lotnisk w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku.

Aplikację „inGEN” na zlecenie ING Banku Śląskiego przygotowała agencja Lubię to - Social Media Agency. Akcję promuje film reklamowy z udziałem „Kostka”, dostępny m.in. w serwisie YouTube. Gen internetowości można zmierzyć na stronie http://www.ingbank.pl/inGEN.