ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.
W najnowszym spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego wystąpiła znana aktorka Agata Kulesza, odgrywając scenę będącą pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjale do oszczędzania.
- Masz styl i talent do oszczędzania Karinko. Ale jeszcze nic nie zaoszczędziłaś – w ten sposób bohater najnowszej reklamy ING zwraca uwagę aktorce, że zaoszczędzone w okazji cenowej pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami, dopiero gdy trafią na konto oszczędnościowe. W innym przypadku są jedynie iluzją oszczędzania, w pułapkę której wpadła bohaterka spotu.
Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:
1) „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:
2) „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:
Tytuł kampanii: "Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”.
Czas trwania kampanii: od 02.12.2012 do 16.12.2012.
Narzędzia: TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne: