ING Bank Śląski wśród najcenniejszych polskich marek

Wyniki finansowe i informacje biznesowe ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został uznany jedną z najmocniejszych marek w Polsce w kategorii marki finansowe. W tegorocznej edycji rankingu przeprowadzonego przez redakcję dziennika Rzeczpospolita, bank awansował na pozycję wicelidera.

ING Bank Śląski konsekwentnie buduje wizerunek dużego i nowoczesnego banku, utrwalany poprzez dużą aktywność marketingową. ING, w myśl wyznawanej zasady, że każda reklama produktowa jest jednocześnie reklamą wizerunkową, promował w mediach w minionym roku swoje trzy flagowe produkty: konto Direct, Otwarte Konto Oszczędnościowe oraz kredyt gotówkowy.

W rankingu Rzeczpospolitej zwycięzcą w kategorii finanse został PKO BP, a trzecie miejsce zajął PZU.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został przeprowadzony przez redakcję Rzeczpospolitej po raz dziewiąty. Oceniono 330 marek. 

Materiały do pobrania