ING Bank Śląski przygotował dla użytkowników serwisu Facebook konkurs promujący oszczędzanie. Do zadań uczestników zabawy należy m.in. szukanie okazji zakupowych w Internecie i odkładanie zaoszczędzonych w ten sposób pieniędzy na wirtualnym rachunku oszczędnościowym. Konkurs trwa do 24 lutego.
Konkurs jest częścią kampanii „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, promującej ofertę kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim. Zadania konkursowe nawiązują do spotów telewizyjnych, których bohaterowie – Karinka i Zbyszek - pokazują, że prawdziwie zaoszczędzone pieniądze to te, które trafią na konto oszczędnościowe. Uczestnicy konkursu muszą wykazać umiejętnością oszczędzania dzięki znajdywaniu okazji zakupowych w Internecie. Zabawa jest kontynuacją akcji mierzenia inGENu - genu internetowości, rozpoczętej w ubiegłym roku na profilu ING Banku Śląskiego na Facebooku.
Osoby biorące udział w zabawie pomagają Karince, która założyła się ze Zbyszkiem, że w ciągu dwóch tygodni zaoszczędzi jak najwięcej pieniędzy. Do zadań konkursowiczów należy wyszukiwanie okazji zakupowych w sklepach i na aukcjach internetowych oraz odkładanie zaoszczędzonych w ten sposób pieniądze na wirtualnym rachunku oszczędnościowym. Wysokość zgromadzonych środków odzwierciedla ich potencjał do oszczędzania. Po wykonaniu wszystkich misji, uczestnicy konkursu muszą opisać na czym polega „mistrzowskie oszczędzanie bez wyrzeczeń”. Na zwycięzców czeka 5 kart przedpłaconych o wartości 1 000 zł. Konkurs trwa do 24 lutego br., a zadania konkursowe można rozwiązywać przez aplikację na profilu banku na Facebooku.
Kampania „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie” promuje ofertę specjalną kont oszczędnościowych, w ramach której bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Konto Oszczędnościowe. Specjalna oferta została przygotowana również dla dotychczasowych klientów banku.