Kadr na Konto ING Direct

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski przygotował konkurs fotograficzny „Małe wielkie odkrycie” dla osób, które założą Konto Direct. Do wygrania są atrakcyjne nagrody - aparaty fotograficzne Samsung NX300 i smartfony Samsung Galaxy S4, o łącznej wartości ponad 260 tys. zł.

Zadanie konkursowe polega na wykonaniu dowolnym aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym zdjęcia obrazującego temat „Małe wielkie odkrycie”.  Fotografia może przedstawiać sytuację zaaranżowaną przez autora zdjęcia lub zjawisko przyrodnicze, społeczne, kulturowe itp. Prace zostaną ocenione m.in. przez znanych blogerów – Michała Koralewskiego, pasjonata fotografii mobilnej i laureata prestiżowego Mobile Photo Awards, oraz Alexa Palecznego, autora jednego z najdłużej działających blogów fotograficznych Futomaki.pl.

W konkursie „Małe wielkie odkrycie” mogą wziąć udział osoby, które nie posiadają rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w ING Banku Śląskim na dzień 2 czerwca br. i do 5 lipca br. założą Konto Direct. Klienci mogą skorzystać z możliwości otwarcia rachunku w oddziale Banku, potwierdzając swoje dane przelewem lub tradycyjnie podpisując umowę dostarczoną przez kuriera.  Warunkiem pozwalającym wziąć udział w zabawie jest dokonanie na nowo otwarte konto przelewu lub wpłaty w wysokości 100 zł do 21 lipca br. 

Konto Direct to wielofunkcyjne i nowoczesne konto, które oprócz benefitów rachunku internetowego oferuje m.in. dostęp do bankowości mobilnej ING BankMobile, systemu zarządzania finansami Finansometr oraz umożliwia zamówienie Mojej Karty ING. Ta ostatnia zaleta może się cieszyć szczególnym zainteresowaniem uczestników konkursu, ponieważ pozwala zaprojektować wizerunek karty z użyciem własnej grafiki lub zdjęcia.

Tytuł kampanii: "Małe wielkie odkrycie" - konkurs dla klientów w ramach kampanii kont osobistych

Czas trwania kampanii: do 5 lipca 2013 r.

Narzędzia:

  • Radio – spoty w radiu online i offline – stacje ogólnopolskie i lokalne
  • Wizualizacja oddziałów: plakaty, ulotki, kontekstowe naklejki, materiały multimedialne

Kreacja: GoldenSubmarine, Brain

Zakup mediów: LOWE MEDIA

Cele komunikacyjne:  zachęcenie do założenia Konta Direct poprzez korzyści produktowe oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami

Materiały do pobrania