Moda na oszczędzanie w ING

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski, kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczone prawdziwe koszulki. Kampanii towarzyszy konkurs na Facebooku.

Kreacje wykorzystane w kampanii nawiązują do mody na noszenie na t-shirtach haseł i idei, z którymi chcielibyśmy się identyfikować. Dlatego na koszulkach zamieszczone zostały hasła zachęcające do oszczędzania:

  • „I ♥ oszczędzanie.”
  • „Myślę, więc oszczędzam.”
  • „Oszczędzam. I nawet się z tym obnoszę.”
  • „Oszczędzam. Pieniądze nigdy nie wyjdą z mody.”

Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy konkurs w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu koszulki promującej modę na oszczędzanie. Najlepsze projekty zostaną wybrane przez znanych blogerów: Michała Góreckiego oraz Alinę Moskwę. Na zwycięzców czekają cztery nagrody pieniężne wysokości 1 tys. zł każda. Konkurs trwa od 25 lipca 2013. Więcej informacji na stronie: www.facebook.com/INGBankSlaski.

Projekt jest częścią kampanii reklamowej „Albo oszczędzamy naprawdę, albo nam się wydaje”. Bank zwraca w niej uwagę, że zaoszczędzone w okazjach zakupowych pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. Na plakatach zostały umieszczone kody QR kierujące do strony www.zafinansowani.pl, gdzie eksperci finansowi banku oraz zewnętrzni specjaliści w przystępny sposób podpowiadają internautom jak w praktyce rozsądnie zarządzać swoimi finansami.

Materiały do pobrania