ING Bank Śląski kontynuuje kampanię Konta Direct. W największych polskich miastach można zobaczyć billboardy promujące dostęp do Konta Direct za pośrednictwem bankowości mobilnej. Równocześnie w telewizji pojawiły się kolejne spoty pokazujące korzyści płynące z mobilnego bankowania w ING.
Billboardy promujące Konto Direct w ING Banku Śląskim przedstawiają tablet, z którego wyrasta mapa miasta. Kluczowym elementem kreacji są symboliczne geolokalizatory, informujące o możliwości mobilnego bankowania za 0 zł wszędzie tam, gdzie pojawi się taka potrzeba. Projekt podsumowuje hasło „Konto Direct. I tu, i tam, i wszędzie”. Nośniki można zobaczyć w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście. Połowa billboardów została wzbogacona o niestandardowy element, w postaci geolokalizatora wystającego poza obrys tablicy. Kampania outdoorowa banku potrwa do 30 września.
W telewizji pojawiły się trzy kolejne spoty banku, które w humorystyczny sposób pokazują zalety korzystania z bankowości mobilnej w codziennych sytuacjach. W premierowych filmach pojawiają się popularni aktorzy m.in. Roma Gąsiorowska. Bohaterowie stają przed koniecznością wysłania płatności w nietypowych okolicznościach np. podczas gry w tenisa. Dzięki dostępowi do Konta Direct przez aplikację mobilną ING BankMobile, mogą natychmiast wykonać przelew i uniknąć kłopotów. Jeden z filmów w humorystyczny sposób nawiązuje do fascynacji Polaków piłką nożną i kibicowania polskim piłkarzom z Borussii Dortmund. Spot będzie emitowany przed transmisjami meczów dortmundzkiej drużyny w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Filmy można obejrzeć na kanale YouTube.
Tytuł kampanii: Życie lubi zaskakiwać, ale nie mobilnych w ING Banku Śląskim
Outdoor:
Telewizja:
Konto Direct to wielofunkcyjne bezpłatne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez Internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to: