„Najważniejsze, że oszczędzamy” – przekonuje w nowej reklamie ING

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię konta oszczędnościowego. Od 9 lutego w telewizji będą emitowane nowe reklamy nawiązujące do idei tzw. „smart shoppingu”, czyli oszczędzania dzięki kupowaniu bez przepłacania. W ramach oferty specjalnej bank oferuje klientom oprocentowanie 3,00% na koncie oszczędnościowym.

W główne role w nowych spotach wcielili się znani z poprzednich reklam Agata Kulesza i Jacek Braciak. Charakterystyczne dla ING życiowe scenki pokazują, że ważniejsze od indywidualnych sposobów na oszczędzanie jest to, abyśmy postawę oszczędzania dalej utrwalali i pielęgnowali. Stąd puenta kampanii: „Dla jednych ważne ile, dla innych ważne na czym, ale najważniejsze że oszczędzamy”.

 - Oszczędzanie poprzez korzystanie z różnego rodzaju okazji zakupowych leży w naturze Polaków. Jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby serwisu internetowego Zafinansowani.pl, co drugi internauta twierdzi, że dokonuje zakupów w sprytny sposób. Trzech na czterech badanych jest przekonanych, że oszczędzania można się nauczyć, zaś ponad połowa uważa, że w oszczędzaniu dochody nie mają znaczenia, a ważna jest determinacja i systematyczność.

Bazując na tych badaniach, ING jako ekspert od oszczędzania, z jednej strony pozytywnie inspiruje, prezentując w spotach TV różne postawy „sprytnie oszczędzających”, z drugiej proponuje konkretne narzędzia, które są pomocne w nauce oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie. Myśl ta stała się podstawą idei kreatywnej wykorzystywanej w Internecie w postaci akcji „Program 21 dni”, której start planowany jest już wkrótce. - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach kolejnej odsłony oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” ING Bank Śląski oferuje klientom oprocentowanie 3,00% w skali roku za nowe środki  do 10 czerwca 2014 r. Nowi klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty „Bonus na start”, pozwalającej także uzyskać oprocentowanie 3,00% na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN.

Nowa oferta konta oszczędnościowego „OKO Bonus” w ING Banku Śląskim skierowana jest do dotychczasowych klientów, którzy już posiadają konto oszczędnościowe w ING:

  • Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus  można otwierać od 11 lutego do 9 maja 2014 r.;
  • oprocentowanie 3,00 % w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki do kwoty 500 tys. zł;
  • oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 10 czerwca 2014 r.

Jednocześnie dla nowych klientów nie posiadających jeszcze konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim obowiązuje aktualna oferta „Bonus na start”, która obejmuje:

  • oprocentowanie 3,00% dla rachunków OKO w PLN do kwoty 500 tys. przez 4 miesiące od dnia jego otwarcia.

Tytuł kampanii: „Najważniejsze, że oszczędzamy”

Czas trwania kampanii: od 9.02

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: serwis kampanii oraz kampania preroll’owa na największych polskich portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, youtube,pl;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.
Materiały do pobrania