W ING mobilni mają moc

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczął konkurs promujący bankowość mobilną. Zadaniem uczestników jest stworzenie projektu graficznego obrazującego hasło „Mobilni mają moc!”. Konkurs dostępny jest na portalu Facebook.

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu grafiki promującej mobilność i nawiązującej do hasła „Mobilni mają moc!”. Projekty należy przygotowywać poprzez kreator udostępniony w specjalnej aplikacji na portalu Facebook. Główną nagrodą dla autora zwycięskiej pracy jest smartfon iPhone 5S 32 GB. Autorzy kolejnych dziesięciu najlepszych projektów otrzymają mobilne ładowarki POWERBANK. Konkurs trwa do 15 kwietnia br. Aplikacja konkursowa dostępna jest na portalu Facebook pod adresem:

https://www.facebook.com/INGBankSlaski/app_489652124456811.

Konkurs ING Banku Śląskiego nawiązuje do akcji, w ramach której bank zainstalował w 17 miastach w Polsce ponad 60 ławek pozwalających naładować telefony. Zostały one wyposażone w ładowarki z końcówkami micro USB, pasującymi do większości smartfonów z systemem Android i Windows, a także końcówki do iPhone 4 i iPhone 5. Ławki są dostępne w galeriach handlowych, na uczelniach wyższych i lotniskach. Urządzenia zlokalizowane na lotniskach są dodatkowo wyposażone w WiFi, dzięki czemu nie tylko można doładować telefon, ale także skorzystać z internetu.  

ING Bank Śląski w swoich kampaniach pokazuje, że jest dostępny dla klienta wszędzie i o każdej porze, za pomocą urządzeń mobilnych. Bank chce być tam gdzie klient, dlatego już od dłuższego czasu oferuje najnowocześniejsze, zaawansowane technologicznie rozwiązania, zarówno dla klientów indywidualnych jak i korporacyjnych, w obszarze płatności internetowych i mobilnych.