Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której bank motywuje Polaków do działania. Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez TNS wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później, a najczęstszym powodem jest brak pieniędzy. ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.
W ciągu ostatniej dekady w polskim społeczeństwie zaszło wiele bardzo pozytywnych zmian. Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak wiele w drodze do sukcesu zależy od nich samych. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość Polaków woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny, bo aż 71% przyznaje, że odkłada realizację ważnych planów na później. Dlatego w najnowszej kampanii ING zachęca do refleksji nad upływającym czasem, a przede wszystkim motywuje do działania. Ponad połowa badanych jako główny powód odkładania wskazała brak możliwości finansowych. To do nich adresujemy ofertę pożyczki gotówkowej w ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego popularny aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi, w przeciwieństwie do niego, już dawno zrealizowali te plany. "No właśnie, albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” - puentuje Marek Kondrat. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.
Promowana w kampanii oferta kredytowa ING Banku Śląskiego jest skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców.
Wprzypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka, a wraz z nią:
Podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz udostępnienie środków może nastąpić podczas jednej wizyty w oddziale, pod warunkiem że klient będzie posiadał dokument tożsamości i dokument potwierdzający dochody oraz nie będzie konieczna dodatkowa analiza kredytowa.
W przypadku przedsiębiorców promowana jest oferta pożyczki, linii i karty kredytowej, a w nich:
Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!
Czas trwania kampanii: od 4 maja br.
Narzędzia:
Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong
Zakup mediów: Lowe Media
Cele komunikacyjne:
Badanie:
Badanie „Barometr ING: Realizujemy czy snujemy” zostało zrealizowane przez TNS w dniach 4-9.04 br. na zlecenie ING Banku Śląskiego na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+.