ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w rankingu portalu Money.pl „Najlepsze konto firmowe 2014”. Bank został również zwycięzcą dodatkowego zestawienia „Najlepsza obsługa klienta biznesowego”.
Konto z Lwem Direct dla przedsiębiorców, oferowane przez ING Bank Śląski, zostało uznane przez analityków portalu Money.pl za „Najlepsze konto firmowe 2014”. Bank otrzymał najwyższą liczbę punktów spośród 87 analizowanych rachunków - 83,95 pkt. na 95 pkt. możliwych. Portal Money.pl wybierał najlepsze konto dla osoby, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą dłużej niż rok, miesięcznie jej wpływy na rachunek wynoszą 20 tysięcy złotych, a saldo oscyluje w granicach 4 tysięcy złotych.
Jak podaje portal Money.pl, konto firmowe w ING Banku Śląskim „(…) można też obsługiwać przez smartfona i tableta, wykorzystując specjalną aplikację. Poza tym przedsiębiorca może liczyć na użyteczne dodatki: możliwość zarządzania grupami przelewów oraz zintegrowanie konta z systemami finansowo-księgowymi firmy. Mniejszymi bonusami są program antywirusowy darmowy przez 90 dni, możliwość skorzystania z kreatora stron WWW oraz zamówienia darmowych wizytówek firmowych. Na wysoki wynik niebagatelny wpływ miała też dobrze oceniona obsługa klienta (…)”.
W ramach badania, ING Bank Śląski zwyciężył również w rankingu jakości obsługi - „Najlepsza obsługa klienta biznesowego”. Bank zdobył 13,5 pkt. na 15 pkt. możliwych. Oceniano w tym przypadku nie tylko znajomość oferty banku, ale także przygotowanie i wiedzę konsultantów oraz umiejętność odpowiadania na pytania spoza oferty produktowej. Badano poziom obsługi na infolinii, czacie oraz za pośrednictwem maila. Ważne było też podejście do klienta oraz szybkość uzyskiwania informacji. Dodatkowo punktowano użyteczność i przejrzystość strony internetowej banku.
Według Money.pl, w przypadku ING Banku Śląskiego, „(…) konsultanci na infolinii nie dali się zaskoczyć nietypowym pytaniem, znali ofertę banku, byli uprzejmi i rzeczowi. Także odpowiedź na maila została oceniona bardzo wysoko. Była szybka, zawierała konkretne i prawidłowe odpowiedzi na pytania (…).”
Ranking kont firmowych Money.pl powstał na podstawie analizy 87 rachunków, oferowanych przez 29 banków. W ocenie brano pod uwagę trzy grupy kryteriów: koszty prowadzenia rachunku i obsługi (maksymalnie 55 punktów), dostęp do konta (maksymalnie 25 punktów) oraz poziom obsługi klienta (maksymalnie 15 punktów). Łącznie do zdobycia było 95 punktów. Badanie zostało przeprowadzone w okresie od 7 do 27 maja 2014 roku. Była to już czwarta edycja badania.
Więcej informacji na http://www.money.pl/ranking-kont-firmowych/