ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct. Bank kontynuuje promocję konta przez pokazywanie zalet bankowości mobilnej. Nowe spoty koncentrują się na podkreśleniu szybkości bankowania przez telefon.
Świat przyśpiesza w ogromnym tempie. Żyjemy w kulturze nanosekundy. Widzimy to także w branży finansowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce była dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Nasza aplikacja ING BankMobile na smartfony i tablety została do tej pory ściągnięta już ponad 575 tys. razy - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75% naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania. Gdy telefon się znajdzie, jest już prosto i szybko, co Marek Kondrat puentuje słowami: „Nie wiemy ile zwykle szukasz telefonu, ale wiemy ile trwa bankowanie przez telefon. Krótko” – dodaje Barbara Pasterczyk.
Pierwszy z serii przygotowanych filmów dostępny jest na profilu banku w serwisie YouTube.
Aplikacja na telefon ING BankMobile daje szybki dostęp do informacji na temat stanu konta oraz pozwala m.in. na wykonanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, a także spłatę karty kredytowej i doładowanie telefonu. Aplikacja jest dostępna na systemy Android, iOS, Windows Phone 8 oraz BlackBerry 10. Więcej informacji na stronie: http://www.ingbank.pl/mobile.
Konto Direct to wielofunkcyjne konto osobiste z dostępem do pieniędzy przez internet, telefon, sieć bankomatów i oddziałów w całej Polsce. Najważniejsze korzyści to:
Tytuł kampanii: Konto Direct - mobilnie, szybko, prosto
Czas trwania: od 27 lipca
Narzędzia:
Kreacja: Brain
Realizacja animacji: Alvernia Content
Media: Lowe Media
Kreacje internetowe: GoldenSubmarine