NAVIDOM to nowy serwis ING Banku Śląskiego skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Prowadzi krok po kroku przez proces wyboru i kupna własnego M. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.
Serwis NAVIDOM, dostępny pod adresem navidom.ingbank.pl, powstał z myślą o osobach planujących zakup własnego mieszkania. NAVIDOM wspiera ich w trakcie całego wielomiesięcznego procesu, ułatwiając m.in. znalezienie i wybór mieszkania, wyliczenie kosztów jego zakupu i utrzymania, negocjacje ze sprzedającym oraz załatwianie formalności niezbędnych do sfinalizowania transakcji.
Decyzja o zakupie własnego mieszkania to rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Jednocześnie, jak wynika z badań, to wydarzenie budzące silne obawy - przed dużą odpowiedzialnością, trudnościami związanymi z wyborem odpowiedniego lokum, zaciągnięciem kredytu hipotecznego. Mieszkanie kupuje się zwykle raz w życiu, więc kupujący nie posiadają w tym doświadczenia i brakuje im wiedzy. Postanowiliśmy zatem stworzyć narzędzie, które ułatwi przejście przez ten proces i będzie przygotowane w zgodzie z trendami społecznymi i technologicznymi. NAVIDOM to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
NAVIDOM składa się z trzech części: „Szukam”, „Szuflada” oraz „Chcę kupić”. W każdej z nich znajduje się pakiet pomocnych narzędzi i wskazówek, które użytkownicy odkrywają w miarę jego użytkowania.
NAVIDOM jest kolejnym - obok bankowości mobilnej ING BankMobile - udogodnieniem dla osób mobilnych oferowanym przez ING Bank Śląski. Serwis przygotowano w technologii RWD. Oznacza to, że można z niego korzystać na każdym urządzeniu - smartfonie, tablecie czy komputerze - i w każdym miejscu – nawet w trakcie oglądania nieruchomości. Wkrótce będzie też dostępny w sklepach mobilnych: iOS, Google Play, Blackberry. Serwis jest bezpłatny i ogólnodostępny - nie trzeba być klientem ING Banku Śląskiego, aby z niego skorzystać.
Więcej na navidom.ingbank.pl.