Kampania ING Banku Śląskiego „Albo realizujemy, albo snujemy” zdobyła srebrny miecz w konkursie KTR, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy. Działania reklamowe banku uzyskały jeszcze 4 inne wyróżnienia.
Podczas uroczystej gali polskiego konkursu KTR, która odbyła się 14 maja w Warszawie, nagrodzono najlepsze i najciekawsze prace budujące krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. Działania reklamowe ING Bank Śląskiego zostały pięciokrotnie wyróżnione przez jury konkursu.
Bank zdobył srebrny miecz KTR w kategorii „Kampania”, za akcję „Albo realizujemy, albo snujemy”, promującą pożyczkę gotówkową. Emitowane w ramach tej kampanii spoty „Garbus” i „Foto” zostały także wyróżnione dwiema srebrnymi nagrodami w kategorii „Film”. ING otrzymał również srebrny miecz w kategorii „Ilustracje” - w ramach niecodziennej kampanii „Liczą się ludzie”, spod rąk ponad 20 polskich ilustratorów w ciągu kilku tygodni wyszło 150 unikalnych ilustracji, obrazujących cele i plany Polaków. Za prowadzone w ramach tej kampanii działania PR bank otrzymał brązowe wyróżnienie.
- Konkurs KTR stawia zgłaszającym poprzeczkę bardzo wysoko, dlatego 5 nagród dla ING to potwierdzenie, że nasza praca jest zauważana i doceniana, co więcej w tegorocznej edycji konkursu żaden inny bank nie zdobył aż tylu nagród. Srebrne miecze za „Film - usługi finansowe” cieszą nas tym bardziej, że w tej podkategorii nie przyznano w tym roku złotej nagrody – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Na gali KTR wręczono ogółem 145 nagród, w tym 18 złotych, 62 srebrnych i 65 brązowych. Rekordowa liczba 1104 zgłoszeń tegorocznej edycji była oceniana przez 80-osobowe jury pod przewodnictwem Jona Williamsa, Chief Creative Officera w Grey EMEA. Nagrodzone prace można zobaczyć na stronie http://www.ktr.org.pl/nagrody-ktr-2015/