ING Bank Śląski zajął III miejsce w rankingu „Jakość na bank”, badającym jakość obsługi klientów w bankowości. Bank po raz kolejny znalazł się na podium uzyskując w tegorocznej edycji bardzo wysoki wynik.
Nasza mocna pozycja w rankingu to wynik konsekwentnej, długoterminowej strategii poprawiania jakości i dbania o satysfakcję klientów. Jej realizacja jest możliwa dzięki tworzeniu odpowiednich modeli obsługi na podstawie szczegółowych analiz potrzeb klientów. Nasze oddziały są wyposażone w nowoczesne urządzenia, w tym całodobowe strefy samoobsługowe oraz bezprzewodowy internet. Klienci mogą poznawać i testować nowoczesną bankowość mobilną na tabletach, które są na wyposażeniu oddziałów. Placówki wyróżniają się nowoczesnym wyglądem z komfortowymi salami obsługi.– powiedziała Małgorzata Kołakowska, Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Według przedstawicieli TNS Polska, w tegorocznym badaniu liderzy jakości obsługi bankowej zarysowali się wyjątkowo wyraźnie i uzyskali bardzo wysokie wyniki w stosunku do ubiegłego roku. ING Bank Śląski uzyskał w rankingu 85,7 punktów na 100 możliwych (mBank 86,3 a Millenium 87,4).
Zdaniem audytorów, pracowników ING Banku Śląskiego wyróżnia „troska o odpowiednią atmosferę i dobre samopoczucie klienta od początku do końca spotkania”. Tajemniczy klienci podkreślali w komentarzach właśnie wyjątkowy sposób obsługi: „Bardzo podobało mi się to, że mogliśmy odbyć rozmowę w oddzielnym, specjalnym pomieszczeniu, dzięki temu czułam się jak specjalny, wyjątkowy klient”.
Ranking „Jakość na bank”, przygotowany został na podstawie badania, przeprowadzonego przez TNS Polska. Podczas tegorocznej edycji badania, audytorzy sprawdzili jakość obsługi w 1483 placówkach 19 banków. W rolę potencjalnych klientów wcieliły się osoby w wieku od 20 do 24 lat, zainteresowane otwarciem konta osobistego.