Rozpoczyna się druga odsłona kampanii promującej Konto Direct w ING Banku Śląskim. Bank kontynuuje w niej strategię prezentowania zalet bankowości mobilnej przez pryzmat ludzi, a nie technologii. Teraz klienci mogą z niej korzystać bez przeszkód także w oddziałach banku, dzięki bezpłatnemu dostępowi do internetu.
W nowych spotach reklamowych ING Bank Śląski pokazuje, że ilu Polaków – tyle pomysłów na życie. Indywidualny styl i charakter ludzi znajduje odzwierciedlenie również w ich podejściu do bankowania. Dlatego ING zachęca do korzystania z Konta Direct z aplikacją mobilną, która jak podkreśla hasło kampanii, „wspiera tych, którzy chcą żyć po swojemu”.
ING BankMobile oferuje szereg rozwiązań odpowiadających na różne potrzeby klientów. W ostatnich miesiącach bank wzbogacił aplikacje o kolejne praktyczne rozwiązania usprawniające codzienne bankowanie. Klienci mogą m.in. korzystać z powiadomień o wykonanych transakcjach, przelewów na telefon bez konieczności pamiętania numeru konta, a także płacić za pośrednictwem kodów BLIK i technologii NFC. Aplikacja oferuje także inne użyteczne funkcje, takie jak przechowywanie paragonów w chmurze, rozliczanie wydatków ze znajomymi, a także logowanie za pomocą odcisku palca.
W dalszym ciągu chcemy komunikować się poprzez usługi, które dają swobodę bankowania. Jednocześnie dążymy do tego, żeby być blisko ludzi i ich potrzeb. Szacuje się, że już co piąty Polak korzysta z bankowości mobilnej. Intuicyjny i prosty bank w telefonie to najbardziej osobiste doświadczenie, jakie możemy zaoferować. Potwierdzają to nasi klienci – ING BankMobile został pobrany już ponad 1 milion razy, a średnia ocena aplikacji w sklepach Google Play i App Store jest najwyższa w kategorii bankowej .
Klienci mogą teraz pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony także w naszych oddziałach. Jako pierwszy bank w Polsce udostępniliśmy w swoich placówkach bezpłatną i otwartą sieć WIFI. To kolejna inicjatywa, która podnosi standard naszych oddziałów i jednocześnie wspiera filozofię marki „Liczą się ludzie” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
W ramach kampanii w telewizji pojawią się dwa nowe spoty skierowanie do klientów indywidualnych. Wesprą je działania w internecie oraz komunikacja w oddziałach. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.