„Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem” – nowa odsłona kampanii ING Banku Śląskiego

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej promującej pożyczkę gotówkową. Klienci posiadający zobowiązania kredytowe w różnych bankach mogą teraz połączyć je w jedną ratę. Dzięki temu mogą uporządkować swoje finanse i spłacać ratę po swojemu. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji, każdy klient, który przeniesie zobowiązania z innych banków może odebrać nawet 200 zł zwrotu pierwszej raty.

Posiadanie kilku, nawet niewielkich zobowiązań kredytowych, np. pożyczki gotówkowej czy limitu zadłużenia w różnych bankach powoduje, że musimy pamiętać o posiadaniu odpowiednich środków na koncie i różnych terminach płatności wielu rat. Spłata kilku zobowiązań może być znacznie bardziej komfortowa i mniej angażująca jeśli połączymy swoje raty w jedną, najlepiej taką którą można spłacać po swojemupowiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Jednocześnie bank nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej 50% wnioskowanej kwoty (nie mniej niż 4 tys. zł), zostanie przeznaczone na konsolidację zobowiązań kredytowych z innych banków. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji trwającej do 15 października br., klienci, którzy przeniosą zobowiązania z innych banków mogą otrzymać nawet do 200 zł zwrotu pierwszej raty pożyczki.

Z promocji może skorzystać każdy klient, który spełni łącznie poniższe warunki:

  • od 31 sierpnia do 15 października br. złoży wniosek o pożyczkę pieniężną, która przynajmniej w części zostanie przeznaczona na spłatę całości zobowiązania lub zobowiązań kredytowych wobec innych banków,
  • do 26 października br. zawrze z bankiem umowę o pożyczkę na okres co najmniej 36 miesięcy, zobowiązując się do spłaty konsolidowanych zobowiązań kredytowych.

Bank nawiązuje w komunikacji do wiosennej kampanii pożyczki, w której zachęcał do pożyczania w taki sposób, aby na tym zyskać. Jesienna odsłona kampanii kierowana jest do innej grupy docelowej – osób, które już skorzystały z pożyczki lub mają inne zobowiązania kredytowe. Adam Woronowicz, który ponownie wcieli się w rolę bohatera kampanii, zachęca wszystkich, którzy mają już inne raty na głowie, do połączenia ich w jedną i uporządkowania swoich finansów. Podsumowuje to hasło kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”.

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe w internecie i oddziałach banku.

Tytuł kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”

Start kampanii: 31 sierpnia 2015 r.

Narzędzia:

  • Internet – zasięgowe działania prowadzone na: - portalach internetowych - onet.pl, interia.pl, allegro.pl, wp.pl., - ogólnopolskich serwisach tematycznych, m.in.: goldbach.pl, gazeta.pl, polskapress.pl, wp.pl - serwisach sieci reklamy - GDN, mGDN, - mobilnych sieciach reklamowych.
  • Materiały promocyjne w placówkach banku

Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG