W ramach jesiennej odsłony kampanii reklamowej promującej pożyczki gotówkowe, ING Bank Śląski podpowiada jak świadomie konsolidować kredyty. Przedsiębiorców przekonuje do połączenia pożyczki w jedno zobowiązanie w 5 prostych krokach. Zachętą jest również niższa marża i obniżona prowizja.
- Właściciele firm najczęściej nie mają czasu żeby sprawdzić czy mogą realnie obniżyć koszty lub zmniejszyć miesięczne obciążenia swoich kredytów. ING Bank Śląski przekonuje przedsiębiorców, że warto na to poświęcić czas - ale trzeba to zrobić mądrze, patrząc na całościowy koszt kredytu, w tym np. koszty spłaty kredytu w innym banku. Hasłem „Kto liczy, ten może zyskać” zachęcamy do odwiedzenia naszych oddziałów i wyliczenia z doradcami potencjalnych korzyści dla firmy. W ramach „odpowiedzialnego pożyczania” podajemy klientom 5 punktów dobrej konsolidacji, żeby wskazać jak świadomie połączyć kredyty w jeden – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Krok 1: Powiedz doradcy, jaki masz kredyt lub kredyty i ile zostało jeszcze do spłaty. Wyliczymy miesięczną ratę przy tej samej kwocie i na ten sam okres w naszym banku.
Krok 2: Poinformuj doradcę o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie ponosisz w związku z obecnym kredytem lub kredytami. Uwzględni to, robiąc dla Ciebie wyliczenia opłacalności.
Krok 3: Jeżeli miesięczna rata po wszystkich wyliczeniach jest niższa, możesz ją dodatkowo obniżyć wybierając dłuższy okres spłaty.
Krok 4: Jeżeli potrzebujesz więcej pieniędzy, powiedz o tym doradcy. Wyliczy, ile możesz podwyższyć kwotę kredytu, który już masz.
Krok 5: Zapytaj o inne dodatkowe koszty nowego kredytu.
Oferta skierowana jest również do klientów, którzy chcą przenieść linię kredytową z innego banku oraz do Wspólnot Mieszkaniowych, które są zainteresowane skonsolidowaniem posiadanych kredytów. Ze specjalnych warunków można skorzystać posiadając nawet jeden kredyt w innym banku. Decydując się na przeniesienie kredytu, klienci nie ponoszą kosztów prowizji za udzielenie kredytu i mogą skorzystać z niższej marży, już od 2% przy kredycie zabezpieczonym.
Aby skorzystać z nowej oferty dla przedsiębiorców, wystarczy złożyć wniosek w dowolnym oddziale lub za pośrednictwem ING BankOnLine do 31 stycznia 2016 r.
Tytuł kampanii: „Kto liczy, ten może zyskać”
Start Kampanii: 31 sierpnia br.
Narzędzia:
Internet – zasięgowe działania prowadzone:
- na największych portalach, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl,
- na ogólnopolskich serwisach tematycznych,
- na mobilnych sieciach reklamowych,
- poprzez e-mailing.
Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG