W nowej kampanii marketingowej ING Bank Śląski przypomina swoje hasło i filozofię działania - „Liczą się ludzie”.
Wznawiając działania wizerunkowe bank chce pokazać, że za tą ideą stoją konkretne działania. Przez ostatni rok ING Bank Śląski podjął szereg inicjatyw, które mają upraszczać bankowanie:
- Usługa „Migam” – dzięki niej osoby niesłyszące mogą swobodnie korzystać z oddziałów banku. ING oferuje w nich usługę tłumacza polskiego języka migowego, realizowaną online za pomocą połączenia wideo.
- System „Moje ING” - nowy system bankowości mobilnej i internetowej tworzony razem z klientami banku. Moje ING wprowadzi proste, intuicyjne i mobilne rozwiązania wspierające zarządzanie codziennymi finansami. Udostępnienie systemu planowane jest jeszcze w tym roku.
- Darmowe WiFi w oddziałach ING - klienci odwiedzający oddziały mogą korzystać w nich z darmowego internetu.
- Projekt „Po Prostu” - inicjatywa upraszczania komunikacji z klientami m.in. języka, dokumentów i warstwy wizualnej. Wszystko po to, bankowy był przystępny i zrozumiały dla każdego klienta. W ramach projektu bank zmienił już kilkaset pism i dokumentów.
W końcowej scenie spotów TV pojawiają się wizerunki pracowników banku. ING chce podkreślić tym samym ich zaangażowanie w realizowane inicjatywy zgodne z hasłem „Liczą się ludzie”.
Nowym elementem kampanii jest spot telewizyjny i internetowy skierowany do osób niesłyszących - przygotowany w konwencji filmów wizerunkowych - który informuje o usłudze „Migam”.
Spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.
- Tytuł kampanii: Liczą się ludzie
- Start kampanii: 4 października
- Narzędzia:
- TV: 30‘ - 2 spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; spot „Migam”
- Internet: VOD, display, social media;
- OOH: siatki wielkoformatowe, komunikacja miejska w wybranych miastach
- Materiały w placówkach banku
- Kreacja: Brain
- Media: Lowe Media