„Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!” – rozpoczyna się kampania oszczędności ING Banku Śląskiego

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski startuje z nową odsłoną kampanii konta oszczędnościowego. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2,5% na koncie oszczędnościowym.

To druga odsłona rozpoczętej w czerwcu kampanii. W nowych spotach ponownie zobaczymy uznaną aktorkę Agatę Kuleszę. Grana przez nią taksówkarka, podczas kursów po mieście obserwuje różne postawy pasażerów wobec wydawania pieniędzy. Są one okazją do przedstawienia praktycznych wskazówek dotyczących oszczędzania.

Badania pokazują, że Polacy widzą potrzebę edukacji, także w sferze finansów. 83% Polaków uważa, że kto ma wiedzę, ten ma większą szansę na sukces. Dlatego od lat zachęcamy i wspieramy Polaków w świadomym podejściu do finansów. Kontynuując tę ideę, w nowej odsłonie kampanii konta oszczędnościowego dajemy kolejne wskazówki i podpowiedzi pomocne w oszczędzaniu – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach oferty specjalnej „Bonus na start”, skierowanej do klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING, bank proponuje oprocentowanie środków na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w wysokości 2,5% w skali roku. Klienci którzy już oszczędzają z ING, mogą skorzystać z kolejnej edycji oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, z oprocentowaniem w wysokości 2,5% w skali roku za nowe środki. Oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od otwarcia konta. Z ofert można skorzystać do 8.03.2016 r.  

Tytuł kampanii: „Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!”

Data rozpoczęcia kampanii: od 15.11. 2015 r.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet:  kampania na największych portalach m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl , serwisy VOD, youtube.pl, allegro.pl i nokaut.pl
  • Oddziały: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: 

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Nowy spot dostępny jest na serwisie YouTube.

Dane na podstawie badania zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego przez TNS Polska. Badanie przeprowadzono w ramach badania Omnibus, realizowanego metodą CAPI, na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1016 osób, w terminie od 22 do 27 maja 2015 roku.

Materiały do pobrania