„Liczą się ludzie” najlepszą kampanią wizerunkową w internecie

Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został laureatem tegorocznej edycji IAB Mixx Awards, gdzie nagradzane były najlepsze polskie kampanie internetowe. Kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie statuetki: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.

19 listopada br. na gali IAB Mixx Awards przyznano statuetki dla najlepszych kampanii internetowych z ostatnich 12 miesięcy. ING Bank Śląski jako jedyny bank otrzymał dwie nominacje. Pomimo dużej konkurencji, kampania „Liczą się ludzie” otrzymała dwie nagrody: w kategorii branded content oraz za najlepszą kampanię wizerunkową w internecie.

- ING Bank Śląski chce inspirować i motywować do działania. W kampanii staraliśmy się pokazać ludziom, że mogą zrealizować swoje cele. Nagroda w konkursie MIXX Awards jest wyróżnieniem, które potwierdza, że nasza komunikacja jest wiarygodna i dostarcza pozytywnych emocji – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W kampanii „Liczą się ludzie” ING zachęcało Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie ich zrealizowania. Wyobrażając sobie cel łatwiej go osiągamy, dlatego pierwszym krokiem było namalowanie marzeń rękami blisko 20 najlepszych polskich ilustratorów takich jak: Paweł Jońca, Bartosz Kossakowski, czy Katarzyna Bogucka. W akcję udało się zaangażować tysiące internautów, ale również wielu internetowych influencerów. W sumie nadesłano 11 000 bardzo osobistych celów, z których 150 ING przedstawiło graficznie i odesłało do nadawców.

Konkurs IAB MIXX Awards organizowany jest przez amerykański oddział IAB od 2004 r. i nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność. Polska edycja konkursu organizowana jest od 2006 r. Tegoroczna odbyła się pod hasłem „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. O przyznaniu nominacji i nagród w 13 kategoriach zdecydowało 57-osobowe jury.

Kampanię w Internecie koordynowała agencja Gong wspierana przez Lubię to, KOLKO oraz dom mediowy Lowe Media.