Aktualizacja ING BankMobile wprowadziła możliwość przejścia bezpośrednio z aplikacji do nowego systemu bankowości internetowej. Z Mojego ING skorzystało już blisko 440 tys. klientów.
Po zalogowaniu się do aplikacji ING BankMobile widoczny jest teraz przycisk, który pozwala na łatwe przejście do nowej bankowości internetowej Moje ING. Po jego naciśnięciu użytkownik jest automatycznie przenoszony do strony z systemem Moje ING w przeglądarce, bez konieczności ponownego logowania.
Nowy system został zbudowany od podstaw w technologii Responsive Web Design (RWD) i automatycznie dostosowuje się do wszystkich urządzeń wyposażonych w przeglądarkę internetową, niezależnie od tego czy jest to komputer czy smartfon. Użytkownicy mają dostęp na telefonie do wszystkich funkcji Mojego ING, a korzystanie z systemu jest proste i wygodne.
Bank umożliwia korzystanie z dotychczasowej i nowej wersji systemu, aby dać czas klientom na zapoznanie się ze zmianami. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy z systemu Moje ING skorzystało już blisko 440 tys. użytkowników. Obecnie nowy system jest dostępny dla klientów indywidualnych, trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców. Dotychczasowy system ING BankOnLine zostanie wyłączony nie wcześniej niż w 2017 r.
Budowa nowej bankowości jest częścią strategii podnoszenia jakości obsługi klientów banku. W centrum nowego systemu zostały postawione potrzeby użytkowników – od początku projektu bank prowadzi szczegółowe badania użyteczności systemu z użytkownikami w różnym wieku i o odmiennych potrzebach. Prace nad Moje ING cały czas trwają. Więcej informacji na temat nowego systemu można znaleźć na stronie banku .