ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct dla Firmy. Od połowy lutego w radiu i internecie emitowane są reklamy, w których bank podkreśla postawę zaradności właścicieli małych polskich firm.
Przedsiębiorca jest najczęściej w swojej firmie menadżerem, pracownikiem, wynalazcą i księgowym w jednej osobie. Zaangażowanie w bieżące sprawy oznacza często brak czasu na myślenie o rozwoju firmy i innowacjach. W rezultacie mniej niż połowa firm świętuje trzecie urodziny. Warto pamiętać, że myślenie perspektywiczne może zapewnić firmie silną pozycję na rynku. „Dam radę” nie oznacza jednak, że przedsiębiorca jest w stanie wszystkiego dokonać sam. Dlatego w ING promujemy zaradność, która w mądry sposób korzysta ze wsparcia innych - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
Hasło kampanii: „Zaradni wspierają zaradnych i zaradni zyskują” nawiązuje do oferty banku dla przedsiębiorców - Konta Direct dla Firmy z intuicyjną bankowością mobilną oraz doradcami w oddziałach i online. ING Bank Śląski wspiera już co dziewiątego właściciela jednoosobowej działalności w Polsce.
Najważniejsze korzyści Konta Direct dla Firmy to:
Konto Direct dla Firmy przeznaczone jest dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek cywilnych, jawnych, partnerskich, korzystających z uproszczonych zasad księgowości. Oferta jest również skierowana do wspólnot mieszkaniowych, które będą mogły korzystać z bezpłatnego prowadzenia rachunku oraz internetowych przelewów krajowych w PLN.