ING Bank Śląski zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji bankowości mobilnej na smartfony – Moje ING mobile. Łączy ona zalety systemu Moje ING z możliwościami, jakie dają urządzenia mobilne.
W połowie czerwca bank udostępni klientom indywidualnym nową aplikację bankowości mobilnej - Moje ING mobile. Daje ona dostęp do pełnej wersji nowego systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając funkcje zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych.
Co trzecie logowanie do bankowości internetowej ING odbywa się z urządzenia mobilnego. To pokazuje, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do banku z użyciem telefonu. Dlatego budując system Moje ING, od początku projektowaliśmy go z myślą o smartfonach. Aplikacja Moje ING mobile daje wygodny dostęp do pełnego systemu Moje ING, wspierającego klientów w zarządzaniu ich finansami. Równocześnie oferuje możliwości jakie dają urządzenia mobilne np. logowanie odciskiem palca czy płatności mobilne – powiedział Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.
W pierwszym etapie aplikacja pozwoli m.in. zalogować się do systemu odciskiem palca (iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. Klienci będą mogli także ustawić podgląd stanu konta przed zalogowaniem w postaci kwotowej lub procentowej. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje. Wśród planowanych rozwiązań są m.in. płatności mobilne BLIK i HCE, przechowywanie paragonów oraz interaktywne powiadomienia PUSH.
Bank tworzy system Moje ING oraz aplikację Moje ING mobile w oparciu o szczegółową analizę potrzeb klientów. Od początku projektu bank prowadzi na bezprecedensową skalę badania użyteczności systemu - do tej pory przeprowadzono ponad 900 godzin badań - oraz zbiera opinie klientów, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników.
Moje ING mobile będzie dostępne na systemy iOS, Android oraz Windows Phone 10. Trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.