„Moje” zmienia wszystko – nowa aplikacja mobilna ING

Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zapowiedział wprowadzenie nowej aplikacji bankowości mobilnej na smartfony – Moje ING mobile. Łączy ona zalety systemu Moje ING z możliwościami, jakie dają urządzenia mobilne.

W połowie czerwca bank udostępni klientom indywidualnym nową aplikację bankowości mobilnej - Moje ING mobile. Daje ona dostęp do pełnej wersji nowego systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając funkcje zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych.

Co trzecie logowanie do bankowości internetowej ING odbywa się z urządzenia mobilnego. To pokazuje, jak ważny dla naszych klientów jest dostęp do banku z użyciem telefonu. Dlatego budując system Moje ING, od początku projektowaliśmy go z myślą o smartfonach. Aplikacja Moje ING mobile daje wygodny dostęp do pełnego  systemu Moje ING, wspierającego klientów w zarządzaniu ich finansami. Równocześnie oferuje możliwości jakie dają urządzenia mobilne np. logowanie odciskiem palca czy płatności mobilne – powiedział Przemysław Furlepa, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej w ING Banku Śląskim.

W pierwszym etapie aplikacja pozwoli m.in. zalogować się do systemu odciskiem palca (iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. Klienci będą mogli także ustawić podgląd stanu konta przed zalogowaniem w postaci kwotowej lub procentowej. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje. Wśród planowanych rozwiązań są m.in. płatności mobilne BLIK i HCE, przechowywanie paragonów oraz interaktywne powiadomienia PUSH.

System Moje ING, udostępniony pod koniec ubiegłego roku, wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami takimi funkcjami jak:
  • prezentacja budżetu domowego w ujęciu miesięcznym i rocznym,
  • możliwość przeglądu miesięcznych wydatków w podziale na kategorie, np. dom i rachunki, samochód, rozrywkę,
  • intuicyjna wyszukiwarka ostatnich płatności, która ułatwia szybkie wykonanie przelewu,
  • wygodne narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.

Bank tworzy system Moje ING oraz aplikację Moje ING mobile w oparciu o szczegółową analizę potrzeb klientów. Od początku projektu bank prowadzi na bezprecedensową skalę badania użyteczności systemu - do tej pory przeprowadzono ponad 900 godzin badań - oraz zbiera opinie klientów, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników.

Moje ING mobile będzie dostępne na systemy iOS, Android oraz Windows Phone 10. Trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.

Materiały do pobrania