BLIK i nowe funkcje w aplikacji Moje ING mobile

Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozwija aplikację mobilną Moje ING mobile o kolejne funkcje i udogodnienia. W sklepach z aplikacjami pojawiła się aktualizacja, wprowadzająca m.in. płatności BLIK.

Od teraz klienci mogą płacić i wypłacać gotówkę telefonem za pomocą kodów BLIK także w najnowszej aplikacji ING Banku Śląskiego. To jedna z funkcji, o którą od premiery Moje ING mobile najczęściej prosili klienci. Wrześniowa aktualizacja wprowadza także podgląd stanu karty kredytowej przed zalogowaniem, w formie pozostałej kwoty lub procent środków do wykorzystania.

Aplikacja Moje ING mobile zadebiutowała w czerwcu. Od tego czasu została poszerzona o szereg nowych funkcji m.in.:

  • przelew walutowy oraz na telefon,
  • zakładanie lokaty, Smart Saver, OKO Premium i OKO w walutach obcych,
  • notowania funduszy inwestycyjnych i dyspozycję regularnego inwestowania,
  • zbiorczą analizę wydatków (PFM) oraz budżet dla kilku kont osobistych w PLN,
  • zastrzeżenie dokumentu tożsamości i ustawienie dziennych limitów transakcyjnych dla kart,
  • dodanie lub odwołanie pełnomocnika do konta,
  • poprawki optymalizacyjne.

Aplikacja daje dostęp do wszystkich funkcji systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając rozwiązania zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych m.in. pozwala zalogować się do systemu odciskiem palca (iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje m.in. płatności telefonem HCE.

Moje ING mobile jest dostępna na systemy Android, iOS oraz Windows Phone 10. Aplikacja jest rozwijana w oparciu o szczegółowe wywiady i badania prowadzone z klientami banku. Obecnie trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.

Więcej informacji na stronie internetowej banku. Pobierz aplikację Moje ING mobile na:

Materiały do pobrania