Dwa srebrne Effie dla ING Banku Śląskiego

Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Podczas tegorocznego konkursu Effie Awards 2016, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe, jury przyznało ING dwie nagrody. Srebrne statuetki otrzymały kampania „Kto oszczędza tego stać na niezależność” oraz serwis internetowy „Navidom”.

Srebro w kategorii Brand Experience otrzymał Navidom - pierwszy tego typu serwis w Polsce skierowany do osób zainteresowanych kupnem mieszkania. Prowadzi krok po kroku przez proces wyboru i kupna własnego M - ułatwiając jego wybór, wyliczenie kosztów jego zakupu i utrzymania, negocjacje ze sprzedającym oraz załatwianie formalności niezbędnych do sfinalizowania transakcji.

W kategorii Bankowość doceniono kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski wytrwale motywował w niej Polaków do oszczędzania, propagując niezależność, która wynika z posiadanych oszczędności. Kampania popularyzowała zasady oszczędzania i motywowała do aktywnego odkładania pieniędzy. 

- Nasz bank od lat edukuje, inspiruje i zachęca Polaków do podejmowania lepszych decyzji finansowych. Chcemy wspierać ludzi w realizacji ich planów. ING nie tylko promuje taką postawę w komunikacji, ale również dostarcza realne narzędzia, które pomagają osiągać wyznaczone cele. Serwis Navidom jest właśnie takim narzędziem, które odpowiada na potrzeby osób planujących zakup mieszkania i jednocześnie dowodem, że w ING liczą się ludzie. Ogromnie mnie cieszy, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione - w kategorii brand experience jesteśmy jedynym nagrodzonym bankiem. Pozostali nagrodzeni w tej kategorii to IKEA, która znana jest z dbałości o customer experience (złoto za „Kuchnię spotkań IKEA”) i #Fantaselfie (srebro) - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing.

Konkurs Effie Awards organizowany jest w Polsce od 2000 roku. Nagradza kampanie marek, które prowadzą najbardziej efektywne działania komunikacyjne i osiągają wysokie wyniki biznesowe. Łącznie ING Bank Śląski za swoje kampanie zdobył w nim już 17 statuetek, w tym trzy złote.

W tegorocznym konkursie prace oceniało 102-osobowe jury pod opieką przewodniczących. Jak potwierdzają jurorzy, polska edycja Effie Awards ma najbardziej wymagający formularz zgłoszeniowy i najbardziej rozbudowany analityczny system ocen.