ING buduje zaradność finansową Polaków

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski rozpoczął kolejną akcję edukacyjną pt. „Mój lepszy plan”, której celem jest budowanie zaradności finansowej Polaków. Tym razem do współpracy bank zaprosił największy polski portal Onet.pl oraz blogera, specjalistę od finansów osobistych, Marcina Iwucia. Przygotowane materiały to dostępne dla każdego podpowiedzi i inspiracje jak zmienić swoją sytuację finansową i budować oszczędności.

W sytuacji niskich stóp procentowych i względnie małego zysku na produktach depozytowych, klienci poszukują innych sposobów pomnażania swoich pieniędzy. Jednak za rosnącą świadomością potrzeby odkładania środków nie idzie wiedza o możliwościach ich długoterminowego lokowania. Polacy nadal rzadko korzystają z takich produktów inwestycyjnych jak lokaty strukturyzowane, fundusze czy konta maklerskie – powiedział Daniel Szewieczek, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING.

Nie pierwszy raz wspieramy Polaków w zarządzaniu finansami i podejmowaniu lepszych decyzji finansowych. Ważne, aby zrozumieli, że to oni sami mają największy wpływ na swoją sytuację finansową. Potrzebują jednak wsparcia, wiedzy i przystępnych wskazówek od czego należy zacząć. Dlatego proponujemy serię materiałów video, wzbogaconych artykułami na onet.pl, w których przedstawiamy kilka sposobów na pomnażanie pieniędzy - powiedziała Barbara Pasterczyk, odpowiedzialna za marketing w ING.

Marcin Iwuć przygotował materiały do całego cyklu w formie artykułów i video – przy wsparciu realizacyjnym Onetu. Cykl obejmuje tematykę codziennych finansów, oszczędzania i inwestowania. Dodatkowo Onet dostarczył wielu innych artykułów kontekstowo powiązanych z tematami poruszanymi w akcji. Na stronie znajdują się quizy i krótkie porady, a to wszystko w prostej i przyjaznej formie.

Dodatkowo, bank udostępnił klientom Trenera finansowego – nową funkcję systemu bankowości internetowej Moje ING. Jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Trener analizuje sytuację finansową klientów i na tej podstawie podpowiada rozwiązania w zakresie kontroli wydatków, oszczędzania czy pomnażania pieniędzy, dostosowane do indywidualnej sytuacji klienta.